لیونل مسی در کنار شیخ جنجالی عربستان + عکس
کد خبر: 4116069
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

لیونل مسی در کنار شیخ جنجالی عربستان + عکس

عادل الکلبانی، امام جماعت سابق و جنجالی مسجدالحرام، تصاویری از خود و لیونل مسی در حاشیه حضور وی در ریاض منتشر کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از روسیه الیوم، عادل الکلبانی، امام جماعت سابق و جنجالی مسجدالحرام، پس از حضور لیونل مسی به همراه تیم پاری سن ژرمن در ریاض، در کنار وی حضور یافت و با او دست داد. الکلبانی تصاویری از خود و این ستاره فوتبال را در توییتر منتشر کرد؛ اقدامی که با واکنش گسترده کاربران فضای مجازی در عربستان مواجه شده است.

الکلبانی با انتشار عکس خود در کنار مسی و اشرف حکیمی، بازیکن مراکشی در صفحه توییتر خود نوشت: «با مسی و اشرف حکیمی». همچنین ویدئوی انتشار یافته حاکی از آن است که گفت‌وگویی بین الکلبانی و حکیمی صورت گرفته است که در آن این بازیکن مراکشی از قصد خود برای انجام مراسم عمره می‌گوید.

الکلبانی با استقبال از اقدامات ترکی الشیخ، رئیس اداره سرگرمی و تفریحات عربستان سعودی، اقدام وی در مورد سفر تیم پاری سن ژرمن به عربستان سعودی را امری نزدیک به خیال توصیف کرد. با این حال اقدامات ترکی الشیخ با واکنش منفی بسیاری از مردم عربستان و دیگر کشورهای جهان اسلام مواجه شده و بسیاری او را به رواج ابتذال در سرزمین وحی متهم می‌کنند.

الکلبانی ماه‌ها پیش جنجال‌های گسترده‌ای به راه انداخت و در صدر جست‌وجوهای گوگل قرار گرفت. وی با انتشار تصاویری از خود در حالی که شلوار جین به تن داشت با لباس راحتی پشت موتورسیکلتی شبیه به مدل هارلی دیویدسن نشسته بود. بسیاری این تصاویر را تقبیح و این لباس را برای یک عالم دینی، نامناسب توصیف کردند.

الکلبانی همچنین با انتشار فتوایی، از حلال بودن غنا نیز سخن گفته و تأکید کرده بود که هیچ مدرکی دال بر منع آن وجود ندارد. این امر کارزار وسیعی علیه او به راه انداخت به شکلی که عبدالرحمن السدیس، تولیت مسجدالحرام، خواهان حصر خانگی وی شد.

انتهای پیام
captcha