پیگیری علت فوت بانوی قرآنی اشکذری
کد خبر: 4116418
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
مدیرکل ارشاد یزد خبر داد:

پیگیری علت فوت بانوی قرآنی اشکذری

احسان عابدی با بیان اینکه پیش از فوت «اعظم هاتفی» پیگیر امور درمانی ایشان بودیم، گفت: پس از فوت این فعال قرآنی، بلافاصله بررسی دقیق پرونده پزشکی و تعیین علت فوت را از مراجع مرتبط خواستار شدیم و پیگیر این موضوع هستیم.

دیدار مدیرکل ارشاد و مشاور استاندار با خانواده اعظم هاتفیبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مهدی تقوایی، مشاور ارشد استاندار یزد در منزل خانواده مرحومه اعظم هاتفی مجومرد، فعال قرآنی مجومرد حضور یافتند.

مدیرکل ارشاد اسلامی با ابلاغ تسلیت استاندار یزد به خانواده معزا گفت: فقدان مرحومه هاتفی نه تنها برای خانواده ایشان، بلکه برای جامعه قرآنی استان یزد یک خسران است که اگرچه جبرانش سخت است، اما خانواده و همکاران ایشان باید راه وی را ادامه داده و ما نیز موظف به حمایت از مؤسسه قرآنی هستیم.


بیشتر بخوانید:


وی بیان کرد: تا قبل از فوت این بانوی فعال قرآنی پیگیر امور درمانی ایشان بودیم و بعد از درگذشت‌ وی بلافاصله بررسی دقیق پرونده پزشکی و تعیین علت فوت در بیمارستان را از مراجع مرتبط خواستار شدیم و از مسئولان استان درخواست پیگیری شده تا حقی از وی و خانواده این بانوی قرآنی تضییع نشود.

یادآور می‌شود اعظم هاتفی، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی شمیم بهشت مجومرد بود که در جریان درمان در یکی از بیمارستان‌های یزد به کما رفت و پس از ۱۰ روز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha