محمود شحات انور: متأثر از پدر هستم و شعراوی بزرگترین استاد مشوقم + فیلم
کد خبر: 4116607
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

محمود شحات انور: متأثر از پدر هستم و شعراوی بزرگترین استاد مشوقم + فیلم

محمود شحات انور، قاری ممتاز مصری با اشاره به فعالیت‌های استاد شحات محمد انور پدر خود در زمینه ترویج و تلاوت قرآن در سطح جهان، فعالیت خود در این زمینه را ناشی از تأثیر وی و تشویق استاد شعراوی دانست.

شیخ محمود شحات انور در کنار استاد محمد شحات انور

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع، محمود شحات انور با بیان اینکه در محافلی که در آن به تلاوت قرآن کریم می‌پردازد، با استقبال زیادی مواجه می‌شود، افزود: خداوند با تلاوت قرآن به من کمک کرد تا به این مقام برسم و در پاکستان نیز از من استقبال شایسته‌ای به عمل آمد.
وی در جریان یک گفت‌وگوی تلویزیونی تصریح کرد: تاکنون برای قرائت قرآن به مناطق زیادی از کشورهای اسلامی گرفته تا غیر اسلامی سفر کرده است.
محمود شحات انور با بیان اینکه داشتن استعداد، مقبولیت و دلی بی‌کینه برای موفقیت در تلاوت قرآن لازم است، افزود: پدرم استاد شحات محمد انور از بزرگان تلاوت قرآن کریم در نسل پیشین بود که تأثیر بسیاری در سطح جهان از خود بر جای گذشت.
 وی در ادامه افزود: پدرم به بسیاری از کشورها از جمله آمریکا سفر کرد. او 7 بار به آنجا رفته و در آمریکا از او مستندی ساخته شد و مردم بسیار تحت تأثیر او قرار گرفتند. 
محمود شحات انور گفت: بسیار تحت تأثیر پدر هستم همچنین شیخ محمد متولی شعراوی بر من تأثیر زیادی داشت و مرا به حفظ قرآن و استمرار در این زمینه تشویق می‌کرد تا مانند پدر خود شوم.
در ادامه می‌توانید ویدئویی از محمود شحات انور که آیه شریفه 65 سوره مبارکه یوسف را تلاوت می‌کند مشاهده کنید.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha