تبیین ویژگی‌های شاخص بانوان زمینه‌ساز ظهور در حرم شاهچراغ(ع)
کد خبر: 4116659
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

تبیین ویژگی‌های شاخص بانوان زمینه‌ساز ظهور در حرم شاهچراغ(ع)

به‌ همت مدیریت خانواده و امور بانوان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، کارگاه آموزشی «ویژگی‌های شاخص بانوان زمینه‌ساز ظهور» در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی ویژگی‌های شاخص بانوان زمینه‌ساز ظهور، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به‌ همت مدیریت خانواده و امور بانوان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، کارگاه آموزشی «ویژگی‌های شاخص بانوان زمینه‌ساز ظهور» در این حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در این کارگاه آموزشی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی، خطیب کشورمان، پنج‌شنبه، 9 تا 10:30 در تالار ولایت حرم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه آموزشی «شکوه دخترانه» ویژه دختران 7 تا 11 سال با موضوع کنترل خشم با سخنرانی دوکوهکی در ساعت 9:30 تا 11:30 روز چهارشنبه، 5 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که این برنامه «شکوه دخترانه» ماهی یک بار در بوستان کودک این حرم مطهر برگزار می‌شود.

همزمان با برنامه فوق کارگاه آموزشی «عظمت مادرانه» با سخنرانی صلاح در ساعت 9:30 تا 11:30 در روز چهارشنبه‌، 5 بهمن‌ماه در تالار کوثر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

همچنین محفل انس با قرآن ویژه بانوان نیز در همین روز چهارشنبه، 5 بهمن در رواق دارالذکر تقدیم به ساحت مقدس امام هادی(ع) در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha