اهانت سوئد و همفکرانش به دلیل شکست از منطق قرآن است
کد خبر: 4116785
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

اهانت سوئد و همفکرانش به دلیل شکست از منطق قرآن است

رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم طی پیامی اهانت مجدد صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن را در کشور سوئد محکوم کرد. در بخشی از این پیام آمده است؛ قطعاً اهانت سوئد و همفکرانش از سر استیصال و شکست از منطق قرآن است.

اهانت به ساحت مقدس قرآنبه گزارش ایکنا، رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع) جهرم طی پیامی که امروز، چهارم بهمن‌ماه در اختیار این خبرگزاری قرار داد، اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد. متن این پیام بدین شرح است؛ 
 
«بسم الله الرحمن الرحیم 
يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(صف/۸) 
اقدام ذلیلانه دولت سوئد و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم قلب هر انسان مسلمانی را بدرد آورد.
قرآن کریم همواره انسان‌ها را با هر دین و مذهب و آیینی به رعایت احترام متقابل دعوت کرده است و مسلمانان را از هرگونه توهین و بی‌احترامی نسبت به غیر مسلمانان برحذر داشته است «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِينَ يَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ».
رعایت اخلاق حسنه در کنار عدالت در گفتار (إِذَا قُلْتُمْ فَاعْدِلُوا) و ترغیب به تفکر و تعقل از چند نمونه شاهکار آیات اجتماعی قرآن کریم و از افتخارات پیروان قرآن است که غرب‌نشینان و مدعیان پیشرفت و عدالت فقط نام آن را  یدک می‌کشند.
قطعا اهانت سوئد و همفکران آنان به قرآن کریم از سر استیصال و شکست از منطق قرآن است و قوی‌تر از اینان مکر و حیله و سعی و تلاششان در از بین بردن قرآن است که شکست خورده است، چراکه بر این باوریم نقشه شیطان، همانند قدرتش ضعیف است «إِنَّ كَيدَ الشَّيطانِ كانَ ضَعيفًا».
کمترین «وظیفه مسلمانان» وحدت در عمل، حضور در صحنه و اعتراض و محکومیت این عمل مغرضانه، «وظیفه مسئولان» تصویب قوانین در حمایت، سرعت بخشیدن و رفع موانع از پیشرفت قرآن و قرآنیان در جامعه و «وظیفه خادمان و علاقه‌مندان به قرآن»، انگیزه مضاعف و تلاش جهادی در آموزش و اشاعه فرهنگ قرآن در جامعه است و این سه عمل هر کدام در جای خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان قرآن و اهل‌بیت(ع) است. 
 أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفرَ وَ أهلَهُ
حسن عزیزی‌نیا
رئیس هیئت مدیره دارالتحفیظ الهادی(ع)
۴بهمن ۱۴۰۱»

یادآور می‌شود، پیش از این در فروردین ‌1401 بود که «راسموس پالودن»، رهبر تندرو افراطی سوئدی ـ دانمارکی، به سوزاندن قرآن کریم در ماه مبارک رمضان، موجی از خشم و انزجار مسلمانان را در مناطق مختلف دنیا به ویژه در سطح کشورهای اسلامی برانگیخت و اعتراضات زیادی را در سوئد موجب شد.
انتهای پیام
captcha