حقانیت قرآن پس از 1400 سال همچنان پابرجاست
کد خبر: 4116850
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

حقانیت قرآن پس از 1400 سال همچنان پابرجاست

در پی اهانت مجدد به ساحت قرآن کریم در سوئد و هلند، جمعیت قرآنی استان تهران طی پیامی این اهانت را محکوم کرد.

در پی اهانت مجدد به قرآن کریمبه گزارش ایکنا، در پی اهانت مجدد به قرآن کریم در سوئد و همچنین هتاکی رهبر گروه راست‌گرای افراطی موسوم به «پگیدا» در هلند به قرآن کریم، که خشم سراسر جهان اسلام را برانگیخت، جمعیت قرآنی استان تهران پیامی را منتشر کرد. متن این پیام بدین شرح است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ(صف/ 8)

در پی اهانت و اقدام شنیع و موهن صاحبان فرهنگ و تمدن پوشالی به بهانه آزادی بیان، همواره نژادپرستان و برده‌داران قدیم و جدید به قرآن حمله می‌کنند و احساسات ارزشمند یک و نیم میلیارد مسلمان جهان را بر می‌انگیزیند که بی‌تردید ثمره‌ای جز تنفر و نفرت‌‌پراکنی نخواهد داشت.

از این رو امیدواریم جوانان و مردم غیور ایران که از فرهنگی کهن و اسلام عزیز تبعیت می‌کنند، ویترین‌های فکری و عقلی این مدعیان حقوق بشر را بشناسند و آن را محکوم کنند، چراکه هیچگاه توهین به مقدسات قابل پذیرش نیست و قطعاً این اقدام توهین‌آمیز واکنش مسلمانان جای جای جهان را در پی خواهد داشت.

کتاب‌های مقدس و آسمانی برای پیروان تمامی ادیان و مسلمانان، محترم و قابل ارزش است و ما هیچگاه در فرهنگ غنی خود مقابله به مثل نخواهیم کرد، چراکه افرادی که دست به این اقدامات می‌زنند، صاحب هیچ دین، آیین و فرهنگی نیستند و حقانیت قرآن پس از 1400 سال همچنان پابرجاست «إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الْذِكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظونَ».

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران و دبیر موقت انجمن خادمان قرآن

4 بهمن 1401»

 

انتهای پیام
captcha