دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های کشور است
کد خبر: 4116935
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

دهه فجر فرصتی برای تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های کشور است

رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در استان اردبیل گفت: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکردها و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه‌ای و تبلیغی است.

اکبر اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر اکبری، رئیس کارگروه روستایی و عشایری ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر در استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه در اولین نشست تخصصی این کارگروه در اردبیل اظهار کرد: دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و عملکردها و توسعه از طریق ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغی است.

وی افزود: حضور فعال مدیران در نشستها و فضاسازی رسانه ای برای تبیین فعالیت‌های و دستاوردهای 44 ساله یکی از اولویت های اساسی برگزاری این مراسمات می باشد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری افزود: دهه فجر انقلاب آئينه اي است كه خورشيد اسلام در آن می  درخشد و اين دهه فجر بايد با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود.

اکبری بیان کرد: ما مدیون خود شهداهستیم و فردای روزقیامت باید جوابگوی خون این عزیزان باشیم از اين رو کم کاری درحق شهدا جایز نبوده و انقلاب اسلامی که حاصل خون هزارن شهید می باشد باید درست و جهادی تبیین شودو جشنهاي دهه فجر مي بايستي همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود.

وی مشارکتهای مردمی در برگزاری مراسم  را یکی از اصول مهم در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : اين مراسم را با هيجانهاي عاطفي صحيح بايد با طراوت و تازه كرد.

اکبری از مسئولان خواست اهتمام و جدیت لازم  را در جهت خدمت به قشر کم برخوردار و محروم مناطق روستانشین و عشایر داشته باشند و این ایام بهترین فرصتی است که از نزدیک مسائل و مشکلات این عزیزان را احصاء و در جهت رفع آن برنامه ریزی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha