انتشار بیانیه جامعه قرآنی بسیج در پی اهانت به ساحت قرآن
کد خبر: 4117098
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

انتشار بیانیه جامعه قرآنی بسیج در پی اهانت به ساحت قرآن

دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه‌ای اهانت‌های صورت گرفته به ساحت مقدس قرآن کریم را از سوی جامعه قرآنی بسیج محکوم کرده است.

بیانیه جامعه قرآنی بسیج در پی اهانت با ساحت قرآن

به گزارش ایکنا، به دنبال اهانت به ساحت مقدس قرآن از سوی شیطان‌صفتان دارالقرآن بسیج مستضعفین کشور در بیانیه‌ای ضمن محکومیت این حرکت کینه‌توزانه، آن را با هدف برهم زدن نظم و تمرکز امت مسلمان برای رسیدن به نقشه‌های شوم خود، عنوان شده است. متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَنُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَاءٌ وَرَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنِينَ ۙ وَلَا يَزِيدُ الظَّالِمِينَ إِلَّا خَسَارًا»

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آیات الهی به دست شیطان‌صفتان وابسته به طواغیت عالم و دولت‌های زبون، حرکتی از روی شکست و کینه‌توزی جاهلانه است، چرا که توهین به مقدسات و ادیان الهی به هر بهانه‌ای محکوم است.

قطعاً این اهانت‌های مکرر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم در برابر چشمان امت مسلمان ناشی از ذات پلید و تروریستی این جریان است که می‌خواهند نظم و تمرکز امت مسلمان را برای رسیدن به نقشه‌های شوم خود برهم بزنند.

جامعه قرآنی بسیج با تأکید بر مسلمات قرآنی که فرمود «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ» این حرکت ذلیلانه را محکوم می‌نماید و تأکید می‌کند این نمونه رفتار موجب مستحکم‌تر شدن پیوند امت اسلامی و تمسک بیشتر آنان به قرآن عزیز خواهد بود.

والسلام علیکم‌ و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام
captcha