تبیین خدمات دولت، اولویت کاری مدیران باشد
کد خبر: 4117147
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
استاندار لرستان:

تبیین خدمات دولت، اولویت کاری مدیران باشد

استاندار لرستان بر ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در گرامیداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم، و تبیین خدمات دولت، اولویت کاری مدیران باشد.

فرهاد زیویار، استاندار لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان، شامگاه سه‌شنبه، چهارم، بهمن‌ماه در ستاد دهه فجر لرستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی(ع) اظهار کرد: دهه فجر امسال با ایام شریف رجب مقارن شده است و این تقارن فرصت مناسب و مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و بیان و توضیح ظرفیت‌هایی است که در طول این ۴۳ سال صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در تاریخ انقلاب بعضی از ایام، یوم‌الله هستند و باید در خصوص دهه فجر با اعتقاد به این موضوع وقت گذاشت و به تبیین دستاوردهای انقلاب پرداخت و همه موظف به انجام این کار هستند، اضافه کرد: بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم، و تبیین خدمات دولت، اولویت کاری مدیران باشد.

زیویار با اشاره به اینکه لازم است برنامه‌های امسال متفاوت با سال‌های قبل باشد بر ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.

استاندار لرستان با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ریاست اجرای برنامه‌های ستاد بر عهده رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان است و جلسه امروز به منظور همکاری و هماهنگی سایر دستگاه های فرهنگی و عضو با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

وی افزود: کمیته‌های تخصصی و حوزه‌های مختلف گزارشات خود را در خصوص اجرای برنامه‌های دهه فجر ارائه داده و از ۱۲ تا ۲۲ بهمن و در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های خود را اجرا کنند

زیویار با اشاره به کارآمدی نظام اسلامی به دلیل پشتوانه ملی و همراهی مردم گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های مفصلی در نظر گرفته شده و شاهد افتتاحیه‌هایی هم خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha