حضور 58 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن مصر
کد خبر: 4118011
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

حضور 58 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن مصر

وزیر اوقاف مصر با اشاره به حضور 58 کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن مصر از برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقات در شب بیست و هفتم ماه رمضان سال آینده خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الوطن، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر با اعلام این خبر تصریح کرد: مراسم قدردانی از برگزیدگان و اهدای جوایز در شب بیست و هفتم ماه رمضان، شب قدر سال پیش رو خبر داد.

وی در جریان نشست خبری بررسی جزئیات مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مصر که روز گذشته، 8 بهمن در قاهره برگزار شد، افزود: در مراسم پایانی علاوه بر تقدیر از برگزیدگان به آنها لوح یادبود و جوایز نقدی نیز تقدیم خواهد شد.

وزیر اوقاف مصر از رئیس‌جمهور این کشور نیز به دلیل حمایت مالی از برگزاری مسابقات، افزایش مبلغ جایزه و خدمت به قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از شنبه آینده، 15 بهمن آغاز و به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: تعداد کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات به 58 کشور جهان می‌رسد که شامل 33 کشور آفریقایی و 7 داور از مصر، چاد، اردن، فلسطین، عربستان سعودی، سودان و عمان است. در این مسابقات 108 شرکت‌کننده از سراسر جهان شرکت دارند و مبلغ مالی جایزه با افزایش اخیر بالغ بر 2 میلیون پوند مصر است.

انتهای پیام
captcha