دهه فجر فرصت ترسیم آینده‌ای درخشان از نظام است
کد خبر: 4118475
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

دهه فجر فرصت ترسیم آینده‌ای درخشان از نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی انقلاب اسلامی در طول 4 دهه سختی‌های بسیاری را پشت سر گذارده تا امروز به این درجه از اقتدار و سربلندی رسیده است، افزود: در این ایام ایجاد فضای شور و نشاط با القای امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ای درخشان مدنظر باشد.

بهنام نظری، معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی، امروز، 10 بهمن، در نشست گرامیداشت ستاد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات استانداری مرکزی، برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب ایران محوری‌ترین انقلاب در دنیاست که با محوریت روحانیت و با حضو مردم شکل گرفت و به اقتدار رسید، ضرورت تبیین و بازگو کردن دستاوردهای این سال‌ها به مردم را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه مردم باید از تحولات انقلاب و اثرات آن در منطقه و جهان بین‌المللی باید مطلع شوند، ادامه داد: اقتدار ایران نتیجه گفتمان و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است و وجود این اقتدار و پیشرفت در عرصه‌های مختلف افتخاری بزرگ است تا جاییکه اندیشمندان دنیا این انقلاب را در طول تاریخ بی‌نظیر دانستند.

نظری به دشمنی جوامع استکباری و صهیونیستی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: هدف دشمن مقابله با الگو شدن انقلاب برای سایر کشورهاست و برای رسیدن به اهدافش و متوقف کردن پیشرفت‌های نظام، آرمان‌ها و اهداف از هیچ فتنه و توطئه‌ای کوتاهی نکرده است. در مقابل دشمنی آنان، مردم همیشه در صحنه هوشیارست و همواره با حضور معنادار خود توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

این مقام مسئول ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول 4 دهه سختی‌های بسیاری را پشت سر گذارده است تا امروز به این درجه از اقتدار و سربلندی رسیده است. ایران اسلامی امروز حرم است و نباید بگذاریم این حرم مقدس آسیب ببیند؛ از این رو همه به ویژه مسئولان وظیفه داریم از فرصت دهه فجر به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی خدمت به مردم، ارتباط چهره به چهره و جهاد تبیین را رویکرد مسئولان در ایام‌الله دهه فجر بیان کرد و افزود: ایجاد فضای شور و نشاط با القای امیدآفرینی و ترسیم آینده‌ای درخشان مدنظر باشد. نظام در حوزه‌های هسته‌ای، علم، فناوری و نانو دستاوردهای بسیار دارد.

نظری دهه فجر را تعهدی دوباره در راستای حرکت در مسیر انقلاب دانست و ادامه داد: همه با تمامی توان و ظرفیت از ارزش‌های نظام دفاع خواهیم کرد. از سوی دیگر مسئولان تعامل خود را با رسانه‌ها افزایش داده و گزارش فعالیت‌ها و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جهت خدمت به مردم را اعلام کنند.

انتهای پیام
captcha