فراخوان جشنواره «نوجوونیم» تمدید شد
کد خبر: 4118579
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

فراخوان جشنواره «نوجوونیم» تمدید شد

دبیر رسانه‌ای جشنواره «نوجوونیم» از تمدید مهلت ارسال اطلاعات و مدارک به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

فراخوان جشنواره «نوجوونیم» تمدید شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ حسین شکیب‌راد، دبیر رسانه‌ای جشنواره «نوجوونیم» با اشاره به تمدید فراخوان این جشنواره گفت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره «نوجوونیم»، مهلت دریافت اطلاعات و مدارک از سوی دبیرخانه این جشنواره تا یکشنبه ۱۶ بهمن تمدید شده است.

وی افزود: این جشنواره با هدف کشف استعداد‌های نوجوانان در عرصه‌های هنری، رسانه‌ای، فرهنگی، ادبی و ... ویژه نوجوانان متولد ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۹ شهر تهران، در مناطق ۲۲ گانه طراحی شده است و رویکرد ما در این جشنواره این است که در ایام دهه فجر، رویش‌های انقلاب را کشف کنیم.

شکیب‌راد گفت: نوجوانان دارای مقام‌های استانی و کشوری و یا نوجوانان دارای توانمندی‌های ویژه می‌توانند در یکی از محور‌های هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری در بخش فردی و توانمندی‌های گروهی در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر رسانه‌­ای جشنواره تصریح کرد: نوجوانان تهرانی می‌توانند تا ۱۶ بهمن با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷ و دریافت لینک فرم ثبت‌نام، با تکمیل اطلاعات درخواستی در این جشنواره شرکت کنند.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با ۱۸۳۷ تماس بگیرند. همچنین، اطلاعات تکمیلی در پرتال جشنواره به نشانی nojavan.farhangsara.ir در دسترس عموم است.

انتهای پیام
captcha