انتشار «روزشمار انقلاب» و برگزاری نشست «خانواده آگاه»
کد خبر: 4118769
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

انتشار «روزشمار انقلاب» و برگزاری نشست «خانواده آگاه»

انتشار محصول مجازی «روزشمار انقلاب» و برگزاری نشست «خانواده آگاه» از جمله برنامه‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در منطقه 14 تهران است.

به گزارش ایکنا، نشست «خانواده آگاه» با رویکرد تبیین راهکارهای تعامل با نوجوانان در خانواده از ساعت 8:30 روز 12 بهمن‌ماه در خانه فرهنگ شکوفه منطقه 14 برگزار می‌شود.

در این نشست که با حضور والدین دبیرستان پسرانه شهیدان نور صالحی برگزار می‌شود، صدیقه پرهیزگار، روانشناس بالینی موضوعات مختلفی همچون مشکلات والدین با نوجوانان، نحوه ارتباط گرفتن، احترام گذاشتن، ویژگی‌های روابط دوستی با نوجوانی، کنترل خشم، ویژگی‌های هیجانی نوجوانان، فواید دوستی با همسالان در نوجوان و شکل‌گیری هویت نوجوان را برای والدین نوجوانان تشریح می‌کند.

همچنین، در این نشست، علاوه بر بازگویی راه‌های برقراری ارتباط مؤثر با نوجوانان به زمینه‌های ارتباط صمیمانه با نوجوانان از جمله غذا خوردن، تماشای فیلم به انتخاب آن‌ها، همراهی با رسانه‌های نوجوانان و عدم تحمیل نظر خود به آن‌ها اشاره می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به خانه فرهنگ شکوفه واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، روبروی بوستان گلزار مراجعه کنند.

همچنین، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجموعه محصولات مجازی «روزشمار انقلاب» نیز از سوی خانه فرهنگ فرشته آزادی منطقه 14 در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در مجموعه فتوکلیپ‌های «روزشمار انقلاب» به موضوعات وقایع انقلاب اسلامی از سال 57 از جمله بازگشت پيروزمندانه امام خمينی(ره) به ميهن پس از سال‌ها تبعيد، ديدار گروه‌های مختلف مردم با امام خمينی(ره)، ادامه درگيری‌های شديد در شهر‌های كشور، استعفای شهردار تهران و انتصاب دوباره‌ او از سوی امام(ره)، اعتصاب كاركنان نخست‌وزيری، سقوط حكومت 2500 ساله شاهنشاهی و پيروزی انقلاب اسلامی ايران اشاره می‌شود.

محصولات مجازی «روزشمار انقلاب» در شبکه نشر منطقه 14 و همچنین، صفحه مجازی خانه فرهنگ فرشته آزادی در ایتا به نشانی eitaa.com/fereshtehazadi_kh14 و همچنین، آپارات به نشانی farhangsara_akhlagh منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha