حفظ صیانت از نام خلیج‌فارس با برگزاری جشنواره شعر فجر در ابوموسی
کد خبر: 4118828
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

حفظ صیانت از نام خلیج‌فارس با برگزاری جشنواره شعر فجر در ابوموسی

فرماندار ابوموسی گفت: امروز نگاه ویژه دولت مردمی با برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر در ابوموسی، حفظ صیانت از نام خلیج‌فارس است.

قریشی فرماندئار ابوموسی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، ادریس قریشی، فرماندار جزیره ابوموسی، شب گذشته، ۱۱ بهمن، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر خلیج‌فارس که با حضور شاعران داخلی و خارجی در جزیره ابوموسی برگزار شد، اظهار کرد: امروز نگاه ویژه دولت مردمی با برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر فجر در ابوموسی، حفظ صیانت از نام خلیج‌فارس است.

قریشی با اشاره به اینکه جایگاه شعر و ادب نزد ما ایرانیان بسیار والاست، تصریح کرد: با توجه به اهمیت شعر در کشور، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بارها در محفل ادبا و شاعران شرف حضور یافته‌اند.

فرماندار جزیره ابوموسی در پایان یادآور شد: این جشنواره برای اولین بار در سطح بین‌المللی و با این وسعت در شهرستان ابوموسی برگزار می‌شود و ان‌شاءالله نقطه آغازی برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در آینده باشد.

یادآور می‌شود؛ شاعران بزرگی از کشورهای پاکستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان، افغانستان، سوریه، تاجیکستان، هند و شاعرانی از ایران به خوانش شعرهای خود با مضمون خلیج‌فارس، صلح و دوستی و استعمارستیزی پرداختند.

انتهای پیام
captcha