جایگاه جلوس بنیانگذار انقلاب در بهشت زهرا(س) گلباران شد + فیلم
کد خبر: 4118938
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

جایگاه جلوس بنیانگذار انقلاب در بهشت زهرا(س) گلباران شد + فیلم

مراسم گلباران جایگاه جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س)، امروز، چهارشنبه، ۱۲ بهمن، همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان کشوری و لشکر و آحاد مردم برگزار شد.

جایگاه جلوس بنیانگذار انقلاب در بهشت زهرا(س)

به گزارش خبرنگار ایکنا، در ابتدای مراسم گلباران جایگاه جلوس معمار کبیر انقلاب اسلامی در بهشت زهرا(س) محمدجواد تاجیک، رئیس سازمان بهشت زهرا(س) در سخنانی گفت: امام راحل ما را از دوره تاریک رژیم طاغوت وارد دوره نور و افتخار کردند.
 
وی با بیان اینکه شهدای بزرگ جان خود را تقدیم کشور کردند تا در امنیت کامل به سر ببریم، اظهار کرد: مفتخریم آخرین شهدای ما در راه تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی از دهه هشتادی‌ها هستند؛ مانند شهید علی‌وردی و این یعنی انقلاب امام خمینی(ره) زنده است.
 
رئیس سازمان بهشت زهرا(س) بیان کرد: دشمن در جنگ نرم و سخت نتوانسته بر ما غلبه کند البته شاید موفقیت‌های کوچکی را در گوشه و کنار جنگ به دست آورده باشد ولی این خاصیت جنگ است اما در عملیات‌های دیگر از ما شکست خورده است.
 
تاجیک گفت: در‌جنگ نرم برنامه‌ریزی دشمن این است که میان ملت و حکومت اختلاف و شکاف بیندازد ولی امروز به لطف خدا مساجد سرپا هستند و راهیان نور در جریان و همچنین شاهد حضور جوانان و نوجوانان هستیم که به دنبال شهدا راه افتاده‌اند تا راهشان را ادامه دهند. فرزندان ما امروز در گلزار شهدا به دنبال مزار شهدایی مانند آرمان علی‌وردی هستند تا با او عهد ببندند.
 
جایگاه جلوس بنیانگذار انقلاب در بهشت زهرا(س) گلباران شد
بعد از سخنرانی رئیس سازمان بهشت زهرا(س)، گروه سرود دانش‌آموزی سرودی را خواندند و سپس فضل‌الله فرخ، پدر شهید فرخ و از راویان تاریخ انقلاب اسلامی به بیان خاطراتی از ایام انقلاب بهمن ۵۷ پرداخت.
انتهای پیام
captcha