برنامه‌های دهه فجر در بروجرد اعلام شد
کد خبر: 4118960
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
از سوی فرمانداری؛

برنامه‌های دهه فجر در بروجرد اعلام شد

فرماندار بروجرد از افتتاح و بهره‌برداری ۱۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی شامل صنعتی، آبرسانی، کشاورزی طی دهه فجر در بروجرد خبر داد.

مسلم مرادی، فرماندار بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، مسلم مرادی، فرماندار بروجرد امروز،  ۱۲ بهمن‌ماه در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به پروژه‌های دهه فجر در بروجرد، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر ۱۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان شامل صنعتی، آبرسانی، کشاورزی و ... افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌بر ۷۱۵ میلیارد تومان هزینه و زمینه اشتغال ۲۱۸ نفر از جویندگان کار فراهم شده است، ادامه داد: تهیه کلیپ دستاوردهای هر اداره و ارائه به مدارس و دانشگاه جهت بهره‌برداری، برپایی ۱۰ شب خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم با مشارکت کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد با تأمین پزشک توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان را از برنامه‌های ویژه دهه فجر در بروجرد برشمرد.

فرماندار بروجرد اکران فیلم سینمایی «غریب» برای ادارات بروجرد، برگزاری جشن انقلاب در محلات، اعزام گروه‌های جهادی و مناطق محروم و جشنواره ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در بروجرد اعلام کرد.

وی اجرای نمایش خیابانی برگزاری ایستگاه خوشنویسی، جشنواره استندآپ کمدی با محوریت آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ ترافیک، تجلیل از هنرمندان جوان انقلاب، نمایشگاه هنرهای تجسمی جشنواره پوستر و تصویرسازی با موضوع حجاب و عفاف، برگزاری یادواره شهدا و نشست خاطره‌گویی و روایت‌گری همراه با معرفی کتاب رویدادهای انقلاب را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

فرماندار بروجرد اعزام راویان انقلاب به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری جشن انقلاب در روستاها، توزیع کمک‌های مؤمنانه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، تقدیر از مادران شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب، قصه‌گویی از کتاب دوران دور از وطن، اعزام طلاب و روحانیون به مدارس جهت تبیین دستاوردهای انقلاب، جشنواره بزرگ انقلاب با نمایش طنز و شعر و بازی در مناطق سه‌گانه کانون کودک و نوجوان را از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر در بروجرد برشمرد.

مرادی اضافه کرد: واکسیناسیون تب برفکی در دام‌های سبک و سنگین در سطح روستاهای شهرستان، توزیع سم رایگان در مناطق روستایی، توزیع بسته‌های معیشتی، سرکشی از بیماران معرفی وقایع شخصیت‌ها و کتاب‌های مربوط به دوران انقلاب، برگزاری میز خدمت، اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و اجرای مراسم نورافشانی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر در بروجرد است.

انتهای پیام
captcha