وحشت استکبار جهانی با قدرتمندی ایران اسلامی بیشتر می‌شود
کد خبر: 4119027
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

وحشت استکبار جهانی با قدرتمندی ایران اسلامی بیشتر می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، وحشت استکبار جهانی از انقلاب اسلامی از همان بدو تأسیس نظام جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این وحشت با قدرتمند شدن ایران اسلامی بیشتر و بیشتر می‌شود زیرا پیش‌بینی آنها برای شکست انقلاب ظرف مدت ۶ ماه پس از ۲۲ بهمن اشتباه از آب درآمد.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 12 بهمن‌ماه، در همایش تجدید میثاق امت با ولایت در مصلی امام خمینی(ره) تبریز، با بیان اینکه اولین پیام خوش‌آمدگویی به امام راحل در بدو ورود به ایران توسط رادار تبریز گفته شد، اظهار کرد: سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و آغاز دهه فجر را گرامی می‌داریم، چراکه این دهه سرآغاز گشایش درهای آزادی و میثاق دوباره با خون شهدا و آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و این ایام یادآور اراده پولادین ملت مسلمان که با تبعیت از رهبری عدالت خواه و ظلم ستیز، بر قدرت طاغوتی و برخوردار از پشتوانه و حمایت آمریکا و انگلیس غلبه کردند و یکصدا فریاد «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سر دادند.

آل هاشم، با بیان اینکه کشورهای استعمارگر که آزادی مردم در چارچوب عقل، شرع و قانون را با استبداد مورد پسند خود در تضاد می‌دانستند و دنبال حفظ دیکتاتوری طاغوتی و دست نشانده خود بودند، با پیروزی انقلاب به وحشت افتادند، افزود: این وحشت روز به روز عیان‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه پیش‌بینی آنها برای عمر انقلاب و خاموش شدن نور برآمده از تحقق انقلاب اسلامی، نادرست از آب درآمد و توطئه‌های مختلف و پیچیده‌ترین نقشه‌های آنان نقش بر آب شد، ادامه داد: نه تنها عمر این انقلاب بیش از تصور آنان بود، بلکه روز به روز بر سرعت پیشرفت و تاثیرگذاری بزرگترین انقلاب قرن ۲۰ افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی همچون روزهای اول نه تنها در داخل بلکه در سطح جهان و در بین ملت‌های مختلف و به‌ویژه همسایگان دارای جایگاه ویژه‌ای است، یادآور شد: پیوند عمیق و جدایی‌ناپذیری بین ایران اسلامی و ملت‌های مسلمان برقرار است.

آل هاشم با تأکید بر اینکه آنانی که برای انقلاب اسلامی زمان تعیین می‌کردند، شاهدند که این انقلاب روز به روز بالنده‌تر شده و ماهیت و اهدافش در داخل و خارج کشور گسترش یافته است، افزود: انقلاب ۴۴ ساله شد و آمریکای سفاک و شبکه‌های دشمنان با پمپاژ شرارت‌ها نتوانستند هیچ غلطی بکنند، اما امروز ملت ایران و انقلاب اسلامی چون یک درخت تنومند ایستاده و آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به فروپاشی است.

آل‌هاشم با اشاره بر اینکه امروز خباث‌های آمریکا شکست خورده و دشمنان درمانده شده‌اند، یادآور شد: ملت بزرگ ایران در سالروز ورود تاریخی امام به میهن در اقصی نقاط کشورمان گردهم آمده‌اند تا با ولایت و آرمان‌های شهدا و امامین انقلاب تجدید میثاق کنند.

امام جمعه تبریز، با بیان اینکه علی رغم ۴۴ سال دشمنی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکا با انقلاب اسلامی، این ملت صف متحد خود را حفظ کرده و با مقاومت در جنگ، فتنه‌ها، ترورها و... زیر سلطه دشمنان نرفته و مستقل و عزتمند ایستاده است، گفت: با وجود مشکلات و تحریم‌ها، ایران اسلامی دستاوردها و پیشرفت‌های بسیار ارزشمندی داشته است.

وی با اشاره به درماندگی مستکبران در مقابل ایران اسلامی، افزود: دو روز پیش نماینده درمانده آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی اعلام کرد که علی رغم بدتر شدن مشکلات با جمهوری اسلامی در دو سال گذشته، دولت آمریکا به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست و همچنان دیپلماسی بهترین راه حل است.

آل هاشم، با بیان اینکه راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن امسال باید با قدرت بیشتری برگزار شود، گفت: خواهید دید که جوانان ما چگونه در مراسم اعتکاف حضور پیدا می‌کنند، چراکه در کنار ریزش‌ها، رویش‌های بسیاری داریم و جوانان ما با هر شکل و ظاهری، علاقه‌مند و عاشق اسلام و نظام هستند.

وی با تأکید بر اینکه تحریم ۴۴ ساله به ما آموخت که راه مقابله با دشمنان، قوی شدن و قوی ماندن در حوزه‌های مختلف است، افزود: با پذیرش این اصل باید بدانیم که هرچند روند حرکتی نظام اسلامی از ابتدا تاکنون رو به جلو و رو به رشد است، اما این قوی شدن با وجود همه امکانات، استعدادها و ثروت‌های مادی و معنوی انبوه، سرعت پیشرفت و حرکت روبه جلو در همه مسیرها یکسان نبوده و باید در راستای تقویت این حرکت روبه جلو تلاش کنیم.

وی با اشاره به تذکرات و سخنان صریح رهبری مبنی بر نقش مردم و تجربه انقلاب اسلامی، یادآور شد: با تجربه ۴۴ ساله، هرگاه در حوزه‌های مختلف انقلاب اسلامی، خالصانه و با تکیه بر مردم ورود کردیم، پرچم پیشرفت و افتخار برافراشته شد، از این‌رو باید از مردم و جوانان غافل نشده و با شناسایی کمبودها یا کم کاری‌ها و اصلاح مسیرها و روش‌ها در حوزه‌های مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم از جمله اقتصاد و فرهنگ به شکوفایی مطلوب‌تری برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: با قوی شدن و حرکت در مسیر درست، طبق فرمایشات امام راحل، آمریکا و یارانش هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام
captcha