مردم خوی اجازه ندهند شایعات باعث نگرانی آنها شود
کد خبر: 4119815
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
رئيس‌جمهور در جمع زلزله‌زدگان:

مردم خوی اجازه ندهند شایعات باعث نگرانی آنها شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئيسی در جمع مردم زلزله‌زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر شهر خوی گفت: مردم منطقه باید با هوشیاری اجازه ندهند فضای شایعات، اسباب نگرانی‌شان را فراهم کند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در جریان سفر به شهرستان خوی، در جمع مردم زلزله‌زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر شهر خوی گفت: امروز برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری مسائل، در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام.

رئیس جمهور با اشاره به سفر معاون اول و وزیر کشور به منطقه گفت: مسئولان گزارش‌های خود را ارائه کردند، اما احساس بنده این بود که باید خودم بیایم و از نزدیک وضعیت و شرایط را ببینم.

حجت‌الاسلام رئیسی با تاکید بر بسیج امکانات برای حل هر چه سریع‌تر مشکلات منطقه اظهار کرد: دولت همه توان خود را در این زمینه بکار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد آرامش هر چه سریع‌تر به منطقه برگردد، البته مردم منطقه هم باید با هوشیاری اجازه ندهند فضای شایعات، اسباب نگرانی‌شان را فراهم کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم منطقه همواره همراه با انقلاب و نظام بوده‌اند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند، کمک و یاری به آنها را وظیفه دولت و مسئولان دانست.

انتهای پیام
captcha