رونمایی از ۵ محصول دیجیتالی در نمایشگاه فناوری‌های محتوایی
کد خبر: 4120523
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

رونمایی از ۵ محصول دیجیتالی در نمایشگاه فناوری‌های محتوایی

پنج محصول دیجیتالی در نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رونمایی شد.

رونمایی از 5 محصول دیجیتالی در نمایشگاه فناوری‌های محتواییبه گزارش ایکنا، ۵ خدمت و محصول دیجیتالی، ظهر امروز، 18 بهمن در سومین روز نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حامد ملامیرزایی، رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رونمایی شد.

حجت‌الاسلام حسین مشکوری، رئیس مؤسسه «کانون خورشید» در این مراسم درباره نرم‌افزار برنامه کاربردی «فضایل امیرالمؤمنین (ع)» گفت: با توجه به عدم دسترسی برخی به منابعی که در وصف فضایل امیرمؤمنان علی (ع) وجود دارد، این نرم‌افزار تولید شده است.

وی افزود: «مجالس»، «انتخاب تصادفی»، «دانلود اپلیکیشن» و «موضوع» به عنوان چهار محور برای جستجو درباره فضایل مولای متقیان، علی (ع) در این نرم‌افزار وجود دارد. به طوری که در بخش مجالس، کاربران و مخاطبان می‌توانند در سه بخش اداری، روایات زیر یک دقیقه، در بخش خانوادگی، روایات بالای یک دقیقه و موضوعی و در بخش فضیلت‌خوانی، روایات بالای پنج دقیقه را جستجو کنند.

حجت‌الاسلام مشکور با اشاره به اینکه سه هزار فضلیت از امام علی (ع) به صورت عربی و فارسی طی دو سال در این نرم‌افزار جمع‌آوری شده است، بیان کرد: در این راستا از کتاب بحارالانوار علامه مجلسی به عنوان اصلی‌ترین منبع استفاده شده که مطالب آن نیز قابلیت اشتراک‌گذاری و کپی‌برداری را دارد.

حجت‌الاسلام ملامیرزایی نیز این اثر را فاخر و ارزشمند دانست و گفت: مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حمایت از مجموعه «کانون خورشید» به منظور تولید نرم‌افزار‌های مشابه درباره سایر اهل بیت (ع) آمادگی دارد تا علاقه‌مندان و محققان بتوانند به راحتی به این منابع دسترسی داشته باشند.

از محصولات دیگری که در این مراسم رونمایی شد، می‌توان به برنامه کاربردی مراقبت فرزند در گوشی موبایل و تبلت (ایمینو)، کتابچه هوش مصنوعی در صنعت رسانه، سکوی محافظت از محتوا (لیپا) و آزمایشگاه مجازی دروس علوم پایه اشاره کرد.

این محصولات به ترتیب توسط ایمینو، شرکت آرمان رایان شریف، مجموعه کانون خورشید، مؤسسه لیان یاد پردازش آرین (لیپا) و مجموعه آموزشی بیازما ارائه شده‌اند.

یادآور می‌شود، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (سی‌تکس) تا چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

انتهای پیام
captcha