ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های قرآنی
کد خبر: 4120529
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تأکید کرد:

ضرورت همکاری تمامی دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های قرآنی

امام جمعه موقت تهران در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران با تأکید بر اینکه همه باید در خدمت قرآن باشیم، گفت: همکاری در اجرای طرح‌های قرآنی وظیفه تمامی دستگاه‌ها است.

تأکید بر همکاری تمامی دستگاه‌ها در اجرای طرح‌های قرآنی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران برگزار شد.

در بخشی از این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه همه باید در خدمت قرآن باشیم، گفت: همکاری در اجرای طرح‌های قرآنی وظیفه تمامی دستگاه‌ها خواهد بود.

در ادامه این جلسه حامد منیری، مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآنی وزارت ارشاد به تشریح و توضیح منظومه جشنواره‌های قرآنی تبیین و طرح بشری پرداخت و گفت: رویکرد اصیل و اساسی دفتر تبلیغ و ترویج استفاده از هنر و رسانه برای تبیین مبانی قرآنی و عترتی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نقش تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های دولتی و مردمی در این زمینه حیاتی است، افزود: برگزاری جشنواره‌های هنری و رسانه‌ای، مقدمه‌ای برای شکوفایی طرح‌هایی چون بشری است. طرح بشری که در راستای توانمندی افراد در زمینه روخوانی و روانخوانی طراحی شده، نیازمند آن است که از طریق جشنواره‌ای چون تبیین مخاطبان خود را به شکل حداکثری جذب نماید.

منیری تصریح کرد: جشنواره تبیین لازمه برگزاری تمامی جشنواره‌های فرهنگی است چرا که رویکرد آن انقلاب اسلامی و درون مایه‌اش قرآن و عترت است.

انتهای پیام
captcha