برگزاری اولین مسابقات قرآن و اذان مجمع قرآنیان تهرانسر
کد خبر: 4120700
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

برگزاری اولین مسابقات قرآن و اذان مجمع قرآنیان تهرانسر

نخستین دوره مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم و اذان از سوی مجمع قرآنیان تهرانسر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مجمع قرآنیان تهرانسر اولین دوره مسابقات حفظ، قرائت قرآن و اذان را به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) در محل مسجدالنبی‌(ص) این محل برگزار می‌کند.

این مسابقات ویژه آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق بالای ۱۶ سال(غیر تقلیدی) و زیر ۱۶ سال‌(تقلیدی)، رشته حفظ یک جز قرآن ویژه افراد زیر ۱۶ سال و رشته اذان بالای ۱۶ و زیر ۱۶ سال در دو بخش تقلیدی و غیر تقلیدی برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا بیستم بهمن‌ماه فرصت دارند تا به صورت مجازی و با ورود به گروه مجازی این مسابقات https://eitaa.com/mosabeghatquran و درج نام و نام خانوادگی، سن، رشته مورد نظر و اعلام یک شماره تلفن برای تماس ضروری اطلاعات خود را ارسال کنند.

همچنین برای ثبت‌نام حضوری می‌توانند به سیدمحمود حسینی در دفتر مسجدالنبی(ص) تهرانسر مراجعه کنند. برای شرکت در این مسابقه ارسال یک فیلم کوتاه از تلاوت قرآن کریم یا اذان در گروه، به مدت یک الی دو دقیقه قبل از ۲۰ بهمن ضروری است. هر فرد تنها می‌تواند در یک رشته شرکت کند.

متقاضیان در صورت وجود هرگونه سؤال یا شبهه در خصوص این مسابقات نیز می‌توانید با شماره‌های ‏۰۹۱۲-۷۱۵۷۴۹۵ آقای کاظمی، ‏۰۹۱۲-۲۲۴۲۸۸۶ آقای ‏سید‌محمود حسینی و ۰۹۱۲۲۹۷۶۳۷۴ آقای اسماعیلی، تماس برقرار کنند.

محل برگزاری این مسابقات، مسجدالنبی(ص) تهرانسر واقع در شهرک پاسداران، خیابان شهید طالبی، نبش کوچه ۲۷ است.

این مسابقات طی ۲۵ تا ۲۶ بهمن ماه و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به برگزیدگان نیز شنبه ۲۹ بهمن همزمان با سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) بعد از نماز مغرب و عشا خواهد شد.

برگزاری اولین دوره مسابقات حفظ، قرائت قرآن کریم و اذان مجمع قرآنیان تهرانسر

انتهای پیام
captcha