دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ابقا شد
کد خبر: 4121114
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین ابقا شد

زیاد النخاله، برای یک دوره چهارساله دیگر دبیرکلی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را عهده دار خواهد بود.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، برخی منابع فلسطینی اعلام کردند که زیاد النخاله دبیرکل کنونی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شب گذشته برای یک دوره چهارساله دیگر در این مقام ابقا شده است.

براساس اعلام این منابع، النخاله موفق شد که بار دیگر دبیرکل جنش جهاد اسلامی فلسطین شود و برای یک دوره چهار ساله دیگر و دومین دوره متوالی سکان رهبری این جنبش را به دست گیرد.

شبکه المیادین گزارش کرده است که با توجه به اینکه  رهبر دیگری در جنبش جهاد اسلامی نامزدی خود را اعلام نکرده است، زیاد النخاله در انتخابات ریاست جنبش جهاد اسلامی در ماه آینده، مجددا انتخاب خواهد شد.

همچنین در راستای تحولات در مربوط به تحولات سرزمین‌های اشغالی، وبسایت الخلیج آنلاین، به نقل از باراک رافید خبرنگار صهیونیستی اعلام کرد که هرتسی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی، در دو روز گذشته سفری محرمانه به بحرین داشته است.

این خبرنگار صهیونیست که در پایگاه خبری آمریکایی آکسیوس فعالیت دارد، در صفحه توییتر خود نوشت که قرار بود این سفر به دلایل امنیتی در رسانه‌های صهیونیستی منتشر نشود اما رسانه‌های بحرینی تصویری از دیدار هالیوی با سلمان بن حمد آل خلیفه منتشر کردند.

براساس این گزارش، ولیعهد بحرین روز چهارشنبه با مسئولان شرکت کننده در کنفرانس امنیت منطقه‌ای که در این کشور برگزار شد، دیدار و گفت وگو کرد و در میان شرکت‌کنندگان هرتسی هالیوی نیز حضور داشت.

بحرین و رژیم صهیونیستی توافق کردند که روابط دیپلماتیک خود را از طریق توافقنامه ۲۰۲۰ موسوم به «ابراهیم» که با میانجی‌گری ایالات متحده انجام شد، برقرار کنند.

 

انتهای پیام
captcha