حضور 170 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه غذای لیبی
کد خبر: 4123061
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

حضور 170 شرکت داخلی و خارجی در نمایشگاه غذای لیبی

برگزارکنندگان چهارمین نمایشگاه مواد غذایی لیبی 2023 می‌گویند که انتظار می‌رود 170 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

به گزارش ایکنا به نقل از Libya Herald، براساس اعلام برگزارکنندگان به مناسبت روز جهانی حمایت از مصرف‌کننده، چندین رویداد علمی و آگاهی بخشی، جلسات آموزشی و کارگاه آموزشی غذای حلال به مدت 3 روز از 6 تا 8 مارس (14 تا 16 اسفند) برگزار می‌شود.

محوریت کلی این نمایشگاه بر محصولات حلال و شرکت‌های فعال این حوزه است.

از جمله بخش‌هایی که در این نمایشگاه وجود دارد می‌توان به گوشت و فرآورده‌های گوشتی، ماهی و محصولات دریایی، سبزیجات، میوه‌ها و میوه‌های خشک، مواد غذایی: پاستا، برنج، روغن‌ها، چربی‌ها، شکر، چای، قهوه، مواد غذایی منجمد،‌ محصولات نانوایی، شیرینی، بیسکویت، کلوچه، نان،‌ شیرینی و شکلات، تنقلات و بستنی، غذای سالم/ارگانیک و نوشیدنی، اشاره کرد.

علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از ایتالیا، اسپانیا، الجزایر، عربستان سعودی، هند، امارات، مراکش، اردن، مصر،‌ ترکیه و تونس هم در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه مواد غذایی لیبی 2023 تحت نظارت وزارت اقتصاد و تجارت، سازمان مرکز ملی استاندارد و استاندارد و سازمان حمایت از مصرف کننده لیبی(ALCPO) برگزار می‌شود.

نمایشگاه غذای 2023 لیبی، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی طرابلس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha