حضور 200 شرکت فعال حوزه گردشگری حلال در جده
کد خبر: 4123443
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

حضور 200 شرکت فعال حوزه گردشگری حلال در جده

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی سفر و گردشگری جده با حضور بیش از 200 غرفه‌دار داخلی و بین‌المللی از روز یکشنبه، 30 بهمن آغاز به کار کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از عرب نیوز، این رویداد سالانه مقاصد گردشگری عربستان را به نمایش می‌گذارد و فرصت‌هایی را برای تجارت و سرمایه‌گذاری‌های مشترک با سایر شرکت‌های بین‌المللی حلال ارائه می‌دهد.

صدها نفر از آژانس‌های مختلف گردشگری حلال، شرکت‌های بخش خصوصی، خطوط هوایی، هتل‌ها و استراحتگاه‌ها در جده حضور دارند تا در نمایشگاه امسال شرکت کنند.

مایا حلفاوی، رئیس کمیته سازماندهی نمایشگاه گفت که این رویداد به روشن شدن افق‌های تجاری در بخش گردشگری کمک می‌کند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه چشم‌انداز جدیدی برای سفر و گردشگری در حمایت از چشم‌انداز عربستان سعودی 2030 ارائه می‌کند.

محمد النجران، مدیر اجرایی Yelo (شرکت خدمات آنلاین گردشگری) نیز تأکید کرد: این نمایشگاه فرصتی ایده‌آل برای معرفی پتانسیل عظیم گردشگری حلال کشور و خدمات لجستیکی متمایز است که از این بخش در حال رشد در عربستان سعودی پشتیبانی می‌کند.

آخرین دوره این نمایشگاه که در سال 2020 برگزار شد، بیش از 29000 بازدیدکننده را جذب کرد که عمدتاً سعودی بودند. شرکت‌کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده توسط 172 غرفه‌دار از 27 کشور بهره بردند.

این رویداد سه روزه که تحت حمایت شاهزاده سعود بن عبدالله بن جلاوی، فرماندار جده برگزار شده است، فردا چهارشنبه، 3 اسفند به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام
captcha