محفل انس با قرآن در کمالشهر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4123641
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

محفل انس با قرآن در کمالشهر برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان‌‌المعظم همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از سوی مجمع قرآنی بانوان کمالشهر کرج در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد.

جلسه مجمع قرآنی بانوان کمالشهری

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محفل انس با قرآن کریم به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان‌‌المعظم همراه با برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از سوی مجمع قرآنی بانوان کمالشهر کرج، روز گذشته، دوم اسفندماه در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) این شهر برگزار شد.

رقیه رشیدی، مربی قرآنی مجمع قرآنی بانوان کمالشهر در این مراسم به تفسیر آیه قرآنی «حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ» پرداخت و اظهار کرد: کمال ایمانی و بصیرت دینی به تکامل‌یافتگی انسان‌ها در سبک زندگی قرآنی و توحیدی کمک شایانی می‌کند، اگر همواره بر تقوا و ایمانشان استوار باشند‌.

وی افزود: خانواده‌ها سعی کنند در اصل فرزند‌آوری و فرزندپروری تربیت‌محور بر ترویج دین الهی و عقاید اسلامی در بنیان خانوادگی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و سعی شود با خواندن کتاب‌های دینی نظیر سیره و زندگی پیامبران و آموزش علوم مهارت‌محور بر پایه قرآن کریم را به فرزندانشان بیاموزیم.

رشیدی بیان کرد: خانواده‌ها و به‌ویژه نوجوانان و جوانان توجه داشته باشند که برای ایمن ماندن از گزند ترفندهای حیله‌گرانه دشمنان در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای، تنها راه عبور از این بلایای هنجارشکن، داشتن استقامت ایمانی، حفظ تقوای دینی و برداشتن گام‌های قوی و استوار در تحقق مسیر اهداف الهی است.

یادآور می‌شود، کلاس‌های آموزشی مجمع قرآنی بانوان کمالشهر شهرستان کرج در مناسبت‌های مختلف فرهنگی و مذهبی نزدیک به ۱۷ سال است که به‌صورت خودجوش و مردمی در مناطق و محلات این شهر برگزار می‌شود.

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha