ثبت 7 فوتی و 132 بستری کرونایی طی 24 ساعت گذشته
کد خبر: 4123832
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

ثبت 7 فوتی و 132 بستری کرونایی طی 24 ساعت گذشته

وزارت بهداشت از فوت هفت بیمار دیگر مبتلا به کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد و اعلام کرد: طی همین مدت 132 بیمار دیگر بستری شدند.

7 فوتی و 132 بستری کرونایی طی 24 ساعت گذشته

به گزارش ایکنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۹۳۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۷۳۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۷۴۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴۲۲ دُز رسید.

از دیروز تا امروز سوم اسفندماه براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۴۲۱ نفر رسید.

متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۸۲۴ رسید.

خوشبختانه تاکنون هفت میلیون ۳۳۸ هزار و ۹۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۲۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۹۱۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر نیز صفر شهرستان وضعیت قرمز، یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۰ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام
captcha