مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از اعزام بانوان طلبه جدیدالاورود استان به شهر مقدس قم جهت شرکت در همایش «طلیعه حضور» خبر داد و افزود: این همایش با حضور 150 طلبه پایه اول برگزار میشود. 
ملیحه وکیلی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی، در گفتوگو با ایکنا، از اعزام بانوان طلبه جدیدالورود استان به شهر مقدس قم جهت شرکت در همایش «طلیعه حضور» خبر داد و افزود: این همایش فردا، چهارم اسفند با حضور 150 طلبه پایه اول برگزار میشود.
وکیلی با بیان اینکه همایش «طلیعه حضور» در آستان مقدس سیدعلی(ع) برگزار میشود، ادامه داد: طلاب پایه اول شهرستانهای محلات، ساوه، غرقآباد، زرندیه، تفرش، آشتیان، سنجان، خمین، آستانه، اراک، خنداب در این همایش حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه حجتالاسلام مؤمنی، استاد حوزه و دانشگاه سخنران اصلی برنامه است، اضافه کرد: بیان تجربه فرد تازه مسلمان شده، سخنرانی در رابطه با مهدویت، تقدیر از کانونهای نورالثقلین از برنامههای جانبی این همایش است.
انتهای پیام