برگزاری مراسم استقبال از ماه رمضان در اردبیل
کد خبر: 4124488
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

برگزاری مراسم استقبال از ماه رمضان در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان اواخر اسفندماه‌ سالجاری در اردبیل برگزار می‌شود.

شهرداری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، ششم اسفندماه، در نشست هماهنگی مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مراسم استقبال از ماه میهمانی خدا، اواخر اسفندماه ۱۴٠۱ در مهدیه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل بیان کرد: مراسم استقبال با حضور قاریان بین‌المللی قرآنی و تجلیل از قاریان ممتاز کشوری و خانواده‌های افتخارآفرین علمی و قرآنی برگزار خواهد شد.

ابراهیمی ادامه داد: ابتهال و مناجات‌خوانی با حضور خانواده‌های شهدای قرآنی و تجلیل با محوریت احیای جلسات قرآنی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی با اشاره به رسالت‌های شهرداری گفت: شهرداری اردبیل فضاسازی شهری و نصب المان قرآنی در سطح شهر را در دستور کار داشته و صداوسیمای مرکز استان نیز اطلاع‌رسانی مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان را در شبکه استانی سبلان انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha