اعلام برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی در هرمزگان
کد خبر: 4125099
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

اعلام برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی در هرمزگان

اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور 5 استان و 10 اثر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار و اسامی برگزیدگان این جشنواره توسط هیئت‌داوران اعلام شد.

اعلام برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک رضوی در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی، امروز، 9 اسفندماه، با حضور 5 استان و 10 اثر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار و اسامی برگزیدگان این جشنواره توسط هیئت‌داوران اعلام شد.

در بخش طراحی بروشور از «طیبه آنجدانی» طراح نمایش‌های «جایزه» و «سومین روز تابستان» از تهران تقدیر به عمل آمد و «سما جوشعار» طراح بروشور نمایش «جزیره شباش‌ها» از هرمزگان به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

در بخش موسیقی از «علی درویشی» آهنگساز نمایش «جزیره شباش‌ها» و «محمدعلی رفیعی» آهنگساز نمایش «دیواکولا» تقدیر و «امیرحسین انصافی» آهنگساز نمایش «عقاب» به عنان نفر برگزیده انتخاب شد. همچنین در بخش طراحی و دوخت لباس از خانم «فاطمه پور قربان» طراح لباس نمایش «جزیره شباش‌ها» و «راضیه پاشایی» طراح لباس نمایش «جایزه» تقدیر به عمل آمد و «زینب رشتی» طراح لباس نمایش «دیواکولا» به عنوان نفر برگزیده انتخاب شد.

در بخش طراحی صحنه نیز از «رضا جوشعار» طراح صحنه نمایش «جزیره شباش‌ها»، «راضیه پاشایی» طراح صحنه نمایش «جایزه» تقدیر شد و جایزه ویژه طراحی صحنه به «پوریا آنجدانی» و «احسان آزادجو» برای نمایش «سومین روز تابستان» تعلق گرفت.

در بخش طراحی و ساخت عروسک از «مجید بشکال» و «هادی شکورپور» طراحان عروسک نمایش «جزیره شباش‌ها» و «راضیه پاشایی» طراح عروسک نمایش «جایزه» تقدیر شد و جایزه ویژه طراحی عروسک به «ساغر لطفی‌نژاد» طراح و سازنده عروسک نمایش «عقاب» اختصاص یافت.

در بخش عروسک‌گردانی «مینا انتضام» و «مهری آذین» گرداننده عروسک‌های نمایش «جایزه» به عنوان نفر دوم انتخاب و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به «محمدرضا احمدی» گرداننده عروسک غول در نمایش «جزیره شباش‌ها» تقدیم شد.

در بخش گریم از «الهه دیلم صالحی» طراح گریم نمایش «جزیره شباش‌ها» تقدیر به عمل آمده و «آناهیتا موسوی» برای نمایش «دیواکولا» برگزیده شد.

در بخش بازیگری کودک از «هوراد حبیبی» بازیگر کودک نمایش «سینا و پرنده خوش‌شانس»، «سیده رها کرمانی» بازیگر کودک نمایش «از اسب تا سیب»، «وانیا بارانی» بازیگر کودک نمایش «جزیره شباش‌ها» و «آوید عموزاده» بازیگر کودک نمایش «دیهوک» تقدیر به عمل آمد.

در بخش بازیگری زن از نگین تقوی‌راد و «نگار تقوی‌راد» بازیگران نمایش «کلوچه‌های خدا»، «ساناز خوش مهر» بازیگر نمایش «جایزه»، «گلسا گلپور» بازیگر نمایش «دیهوک» و «سحر حسن‌زاده» بازیگر نمایش «پروانه باش» تقدیر به عمل آمد و «پگاه معصومی» بازیگر نمایش «از اسب تا سیب» به عنوان نفر سوم، «فاطمه حسن‌زاده» بازیگر نمایش «پروانه باش» به عنوان نفر دوم و «زهرا ناوشکی» بازیگر نمایش «پروانه باش» به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

در بخش بازیگری مرد از «محمد تقی‌نژاد» بازیگر نمایش «دیواکولا»، «امید نوعی‌شاد» بازیگر نمایش «از اسب تا سیب»، «عرفان غنی‌زاده» بازیگر نمایش «جزیره شباش‌ها» و «رضا جوذری» بازیگر نمایش «دیهوک» تقدیر به عمل آمد. «مصطفی کولیوندی» بازیگر نمایش «سینا و پرنده خوش‌شانس» و «سید مهرداد کاووسی» بازیگر نمایش «سومین روز تابستان» مشترکاً به عنوان نفر سوم، «ناصر آویژه» بازیگر نمایش «عقاب» به عنوان نفر دوم و «فرشاد قاسمی» بازیگر نمایش «دیواکولا» به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی از «ناصر آویژه» نویسنده نمایش «عقاب» تقدیر به عمل آمد و «لیلا بحری» نویسنده نمایش «پروانه باش» به عنوان نفر سوم، «آرش شریف‌زاده» نویسنده نمایش «کلوچه‌های خدا» به عنوان نفر دوم و «عماد نصرآبادی» نویسنده نمایش «دیواکولا» به عنوان نفر اول برگزیده شدند.

در بخش کارگردانی جایزه ویژه هیئت‌داوران به خاطر به‌کارگیری شیوه‌های نو در روایت به «محسن پورقاسمی» کارگردان نمایش «سومین روز تابستان» اهدا و از «فرزاد لباسی» کارگردان نمایش از «اسب تا سیب» تقدیر شد. همچنین در این بخش «ناصر آویژه» کارگردان نمایش «عقاب» و «محمد طالبی» کارگردان نمایش «جایزه» به صورت مشترک به عنوان نفر سوم، «محمد جهانپا» کارگردان نمایش «دیواکولا» به عنوان نفر دوم و «رضا جوشعار» کارگردان نمایش «جزیره شباش‌ها» به عنوان نفر اول انتخاب شدند.

در بخش آثار برگزیده هیئت‌داوران جایزه خود را بدون اولویت به نمایش‌های «جزیره شباش‌ها» به کارگردانی «رضا جوشعار» از استان هرمزگان و نمایش «دیواکولا» به کارگردانی «محمد جهانپا» از استان خراسان رضوی اهدا و این آثار را به عنوان نمایش‌های برگزیده بخش صحنه‌ای به بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) معرفی کردند.

یادآور می‌شود؛ هیئت‌داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی که از ششم تا نهم اسفند در بندرعباس برگزار شد شامل «سیدحسین فدایی‌حسین»، «مجید قناد» و «علی رضایی» بودند.

انتهای پیام
captcha