برنامه‌ متفاوت تبلیغات اسلامی ایلام برای نیمه شعبان
کد خبر: 4125134
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

برنامه‌ متفاوت تبلیغات اسلامی ایلام برای نیمه شعبان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام از برگزاری برنامه متفاوت ۱۰ ساعته در نیمه شعبان امسال در ایلام خبر داد.

نیمه شعبانبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نجفی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، امروز، نهم اسفندماه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اظهار کرد: همان‌گونه که در مناسبت‌های مذهبی، شهادت‌ها و وفیات ائمه اطهار (ع) بروز و ظهور خوبی در سطح جامعه و اجتماعات مذهبی داریم، این بروز و ظهور را نیز باید در اعیاد و ایام شادی ائمه اطهار (ع) داشته باشیم چرا که دین مبین اسلام توجه ویژه‌ای به شادی و نشاط در جامعه دارد و این مهم در سیره و گفتار و روایات ائمه اطهار (ع) کاملاً مشهود است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های معاند و دشمنان که تبلیغات رسانه‌ای علیه ارزش‌ها و باور‌های دینی و انقلابی دارند و تلاش می‌کنند این چنین در ذهن جامعه جهانی ایجاد کنند که دین اسلام دین غم و اندوه است، تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی مفصلی برای اعیاد شعبانیه داریم. این جشن به صورت یک همایش بزرگ و جشن عمومی در مرکز استان برگزار خواهد شد تا همه اقشار جامعه را در برگیرد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه در استان برنامه‌ریزی شده است که یک جشنواره بزرگ عمومی به صورت مجموعه‌ای ۱۰ ساعته از برنامه‌های جشن اعیاد شعبانیه در مرکز استان برگزار شود، تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی شده که این افراد بتوانند در هر ساعت از طول روز در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

نجفی، مکان برگزاری این مراسم را میدان ۲۲ بهمن تا چهارراه سیدالشهدا (ع) اعلام و تصریح کرد: این مکان هم همه‌گیری و مرکزیت لازم را دارد و هم با توجه به قرار گرفتن در آستانه عید نوروز، مزاحمتی برای کسب و کار کسبه و بازاریان ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه برپایی ۴۰ غرفه در حوزه‌های مختلف در این جشن پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی متنوع، غرفه‌های مسابقه، نقاشی، کودکان، سفالگری، برگزاری پویش کیک نذری غرفه مشاوره، غرفه‌های خانواده، سلامت، توزیع نهال رایگان، ارائه محصولات فرهنگی، غرفه شهدا و غرفه صنایع دستی، از جمله این غرفه‌ها خواهد بود.

نجفی گفت: استقرار تلویزیون شهری برای اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، نمایش فیلم سینمایی لپوتو و اجرای گروه‌های نمایش، استندآپ کمدی، مراسم قرعه‌کشی سفر مشهد و کربلا، لوازم ورزشی و تبلت و لوازم الکترونیکی از جمله برنامه‌های جایگاه ویژه این مراسم است.

انتهای پیام
captcha