اجرای طرح نظارتی «عید تا عید» در اردبیل
کد خبر: 4125827
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

اجرای طرح نظارتی «عید تا عید» در اردبیل

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، از اجرای طرح نظارتی «عید تا عید» ویژه نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان خبر داد.

سازمان صنعت، معدن و تجارتبه گزارش ایکنا از اردبیل، یوسف شهباززاده، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ۱۳ اسفندماه، از اجرای طرح نظارتی «عید تا عید» ویژه نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت به سیاست‌های اقتصادی دولت و دستورات وزارت مبنی بر حفظ ثبات بازار، ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات، طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات نوروز و ماه مبارک رمضان با نظارت بر کلیه حلقه‌های زنجیره تولید، تأمین و عرضه کالا و خدمات اجرا خواهد شد.

شهباززاده خاطر نشان کرد: این طرح نظارتی از روز دوشنبه 15 اسفند ماه 1401 لغایت پایان ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: نظر به اهمیت ساماندهی و تنظیم بازار کالا و خدمات و تشدید برخورد با متخلفان و سود جویان، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اصناف، تعزیرات حکومتی و نمایندگان دیگر دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اجرای این طرح بصورت منسجم و هماهنگ، بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی، حراج غیرقانونی، احتکار و ...، موارد را با سامانه ارتباطی 124 واحد رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی در اردبیل و شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا سریعاً به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام
captcha