تخفیف ویژه برای ۳۴ قلم کالای اساسی در اردبیل
کد خبر: 4125489
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

تخفیف ویژه برای ۳۴ قلم کالای اساسی در اردبیل

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل گفت: ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار در این استان تا عید فطر با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

عیدتاعیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی نوبخت، مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل، ۱۱ اسفندماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، گفت: ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار در این استان تا عید فطر با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالا‌هایی است که با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و اصناف منتخب در استان تا عید فطر با تخفیف ویژه عرضه می‌شود.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل ادامه داد: این طرح با مشارکت شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شده و گروه‌های کالایی متنوع و باکیفیت با کمترین سود و حداقل قیمت برای تامین سبد مصرفی خانوار‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مردم قابل عرضه شده است.

نوبخت سرانه آرد استان را ۱۲.۷۰ کیلوگرم ذکر کرد و افزود: دلیل اصلی بالا بودن سرانه آرد در استان استفاده بیشتر مردم از نان سنتی و نبود مصرف نان صنعتی است و ۲ هزار و ۵۸۳ واحد نانوایی در استان فعال هستند که همه این واحد‌ها به کارتخوان‌های جدید متصل شده‌اند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل با بیان اینکه طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان هنوز به طور کامل اجرا نشده است، گفت: اجرای طرح زمانی است که آرد ارائه شده به واحد‌های نانوایی به قیمت تمام شده عرضه شود.

نوبخت با تأکید بر لزوم اجرای کامل هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار کرد: تا زمانی که هوشمندسازی یارانه آرد و نان در کشور اجرا نشود نصب کارتخوان جدید در نانوایی‌ها هیچ تاثیری در کیفیت پخت، رعایت زمان پخت و کاهش صف‌های طولانی ندارد.

وی با بیان اینکه نانوایی‌ها ملزم به رعایت ساعت پخت اعلام شده هستند، افزود: شهروندان می‌توانند عدم رعایت ساعت پخت و هرگونه تخلف دیگر را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

مدیرکل خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل، سیاست مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را اقدامی موثر و تصمیمی راهبردی برای تحقق عدالت اجتماعی، حمایت از دهک‌های پایین جامعه، مبارزه با فساد، رانت و اصلاح ساختار اقتصادی زنجیره گندم، آرد و نان دانست.

انتهای پیام
captcha