فراخوان یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در کردستان اعلام شد
کد خبر: 4126077
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

فراخوان یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در کردستان اعلام شد

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از اعلام فراخوان یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در دانشگاه‌های استان خبر داد.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران»(نشان خواجه نصیرالدین طوسی) به همت سازمان دانشجویان و مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت‌ های فرهنگی واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی از اعلام فراخوان یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان» در دانشگاه‌های استان خبر داد و افزود: دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان تا 22 اسفند فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود در مرحله ی استانی این دوره از مسابقات اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: در این راستا دانشجویان دانشگاه‌های استان در قالب تیم‌های چهار نفره می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود در این دوره از مناظرات دانشجویی اقدام کنند.

وی با دعوت از حضور پررنگ دانشجویان دانشگاه‌های استان در این دوره از مناظرات دانشجویی ادامه داد: مسابقات مناظره دانشجویی فرصتی برای یادگیری، نهادینه کردن فرهنگ گفت‌وگو و گسترش دانش دانشجویان است.

آوج با اشاره به اینکه مناظرات دانشجویی قدرت سخنوری و فن بیان بین شرکت‌کنندگان را ارتقاء می‌دهد، افزود: دانشجویان همچنین یاد می‌گیرند در مدت کوتاهی با مطالعه و تحقیق بر روی موضوع، اطلاعات مفید را از بین انبوه منابع انتخاب و از داشته‌های خود در مسیر تعاملات پیش رو استفاده کنند.

وی در پایان یادآور شد: دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره 08733287516 داخلی ۲۱ تماس بگیرند و یا به سایت https://krd.acecr.ac.ir/fa و آدرس شبکه‌های اجتماعی fjdkurd@ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha