برنامه خیریه اسلامی کانادا برای کمک به نیازمندان در رمضان
کد خبر: 4126371
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

برنامه خیریه اسلامی کانادا برای کمک به نیازمندان در رمضان

خیریه اسلامی در کانادا برنامه‌ای به منظور جمع‌آوری کمک مالی برای توزیع در میان نیازمندان در ماه رمضان تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Eventbrite، شاخه خیریه سازمان حلقه اسلامی آمریکای شمالی (ICNA Relief Canada) ضیافت شامی را با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان در شهر اجاکس ایالت انتاریو برگزار خواهد کرد.

به گفته برگزارکنندگان،‌ هدف این مراسم که قرار است روز جمعه 17 مارس (26 اسفندماه) برگزار شود، حمایت و جذب کمک مالی برای ساخت یتیم‌خانه‌های بیشتری مانند «واحه اورفا» برای دختران پناهنده سوری در سانلیورفا، ترکیه و بسیاری از یتیم‌خانه‌ها و مدارس دیگر در آسیا و آفریقاست.

علاوه بر این قرار است کمک‌های مالی بیشتری برای زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه و سیل‌زدگان پاکستانی که بسیاری از آنها همچنان به کمک نیازمند هستند، جمع‌آوری شود. به گفته ICNA، حدود یک میلیون دلار تاکنون برای این آسیب‌دیدگان جمع‌آوری شده است.

ICNA Relief به عنوان پروژه خیریه ICNAو به نوعی زیرمجموعه ICNA محسوب می‌شود که در انجام کارهای خیریه و خدمت به جوامع مختلف در بخش‌ها و حوزه‌های گوناگون فعالیت می‌کند. اهداف این خیریه کمک و توانمندسازی آمریکایی‌های محروم از طریق برنامه‌های خدمات اجتماعی پایدار، تقویت نظام خانواده از طریق آموزش و خدمات ارزشی خانواده و تقویت مشارکت و هماهنگی مؤثر با مراکز اسلامی، سازمان‌های مذهبی، نهادهای مدنی و دولتی است.

 

انتهای پیام
captcha