فراخوان ثبت‌نام ترم بهار 1402 مؤسسه احسن‌الحدیث
کد خبر: 4126728
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

فراخوان ثبت‌نام ترم بهار 1402 مؤسسه احسن‌الحدیث

ثبت‌نام ترم بهار 1402 مؤسسه احسن‌الحدیث با دوره‌های حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

مؤسسه احسن‌الحدیثبه گزارش ایکنا، فراخوان ترم بهار 1402 مؤسسه احسن‌الحدیث تهران با دوره‌های حضوری و غیرحضوری ویژه قاریان و حافظان علاقه‌مند آغاز شد.

این دوره‌ها که در تمام ایام هفته برگزار می‌شود شامل حفظ جزء سی‌ام با تدریس فاطمه صادق تهرانی، حفظ تخصصی با تدریس هانیه دهقانی‌پور، دوره روخوانی کودکان با تدریس غزاله جعفری، حفظ کودکان با تدریس سمانه اکبرپور، روخوانی خردسالان با تدریس الهام داوودی و کارگاه روانشناسی ویژه حافظان قرآن با تدریس زهرا جهانگیری است.

از دیگر دوره‌ها می‌توان به قرائت تحقیق قرآن ویژه نوجوانان با تدریس هرمز خراسانی، حفظ تخصصی با تدریس محمد ضرغام، انسیه چیذری، فرساد و ناصری، تدریس تجوید مسابقه‌ای با حضور سعید پرویزی، حفظ تخصصی با تدریس مجتبی علیرضا‌لو، روخوانی و روان‌خوانی قرآن با تدریس فهیمه ثابت و تثبیت حافظان با تدریس فرزانه جعفریان اشاره کرد.

دوره آمادگی آزمون تخصصی با تدریس مجتبی حقیقی، دوره تجوید مقدماتی با تدریس محمد عباسی‌گودرزی، صرف و نحو با تدریس خراسانی، تجوید کاربردی با تدریس فرزانه کریم‌زاده، تثبیت حافظان کل با تدریس محمدمهدی بحرالعلوم، تجوید مسابقه‌ای با تدریس معصومه عباسی‌نظری، تجوید تخصصی با تدریس سیدیوسف درود، وقف و ابتدا با تدریس حسین اخوان‌اقدام، دوره روخوانی و روان‌خوانی با تدریس محمود اصغری از دیگر دوره‌های مؤسسه است.

از دیگر کلاس‌های ترم بهار سال آینده مؤسسه می‌توان به دوره آموزش نَبر با تدریس سیدمحسن موسوی‌بلده، تقلید‌خوانی و قرائت تحقیق با تدریس خراسانی و ام‌البنین طالبی، صداسازی با تدریس مهدی خالقی، تجوید مقدماتی با تدریس مسعود، قرائت دانش‌آموزی با تدریس فاطمه گلینی‌مقدم، تلاوت مسابقه‌ای با تدریس رضوان جلالی‌فر و محسن شیروانی، مقامات تلاوت تحقیق با تدریس مسعود وادی‌پور، گویندگی و فن‌بیان با تدریس سجاد یاوری و آموزش مقامات تلاوت ترتیل با تدریس مریم فتحی‌زاده اشاره کرد.

یادآور می‌شود، اولویت برگزاری این کلاس‌ها در بستر فضای مجازی است، اما در صورتی که ثبت‌نام علاقه‌مند در دوره حضوری هر کلاس به حد نصاب برسد، به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۷۱۵۶۴۰۰ تماس بگیرند یا برای ثبت‌نام از طریق پیام‌رسان ایتا مشخصات و نام دوره را به ادمین Ahsanolhadith_irr@ ارسال کنند.

مؤسسه احسن‌الحدیث در تهران، میدان امام حسین(ع)، خیابان ۱۷ شهریور، تقاطع صفای شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
captcha