آیین غبارروبی مسجدالاقصی در آستانه ماه رمضان + فیلم
کد خبر: 4128932
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

آیین غبارروبی مسجدالاقصی در آستانه ماه رمضان + فیلم

برای اولین بار کمپینی با هدف نظافت مسجدالاقصی و رفتن به استقبال ماه مبارک رمضان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایکنا، به نقل از وبگاه عرب 48، محمد عرابلی، رئیس انجمن امدادگران عرب، در سخنانی پیرامون راه‌اندازی کمپینی در آستانه ماه مبارک رمضان و در جهت نظافت مسجدالاقصی گفت: این اولین بار است که سازمان‌هایی در قدس اقدام به راه‌اندازی چنین کمپینی می‌کنند و بیش از 400 نفر برای شرکت در این کمپین داوطلب شده‌اند.

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: این کمپین که در آن جوانان، سالمندان، زنان و نوجوانان در آن شرکت کرده‌اند، توسعه خواهد یافت و افراد بیشتری در آن شرکت خواهند کرد.

محمد عرابلی درباره جزئیات این اقدام گفت: این کمپین شامل نظافت و شستشوی شیشه‌ها، سنگ‌های مرمر، درهای مسجدالاقصی، صحن‌های حرم و کلیه تاسیسات و تجهیزات مربوط به این مکان است. همچنین نظافت بخش‌های داخلی مسجدالاقصی، قبه الصخره، مسجد قدیم، مسجد عمر و مسجد براق از دیگر قسمت‌هایی است که برای نظافت آن اقدام خواهد شد.

رئیس انجمن امدادگران عرب در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: برای ماه مبارک رمضان طرح فوق‌العاده‌ای درنظرگرفته شده است که در جریان آن هماهنگی‌هایی با اوقاف، بیمارستان‌های قدس و هلال احمر انجام شده است و برای تمام سناریوهای احتمالی و اقداماتی که ممکن است در جهت افزایش تنش‌ها رخ دهد، آمادگی کاملی وجود دارد.

راه اندازی کمپینی برای نظافت مسجدالاقصی و استقبال از ماه رمضان
راه اندازی کمپینی برای نظافت مسجدالاقصی و استقبال از ماه رمضان
انتهای پیام
captcha