ضبط دعای تحویل سال در اماکن مذهبی و تاریخی فارس + فیلم
کد خبر: 4128982
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

ضبط دعای تحویل سال در اماکن مذهبی و تاریخی فارس + فیلم

دعای تحویل سال در تخت جمشید و دیگر اماکن فرهنگی – مذهبی استان فارس به صورت همخوانی با همراهی اعضای گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) انجام شد.

تخت جمشیدبه گزارش ایکنا، در راستای فضاسازی معنوی و قرآنی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۲ سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، هفت اثر جدید تصویری را با اجرای گروه همخوانی و تواشیح محمد رسول الله(ص) رونمایی و منتشر کرد.

از جمله این آثار می‌توان به دعای تحویل سال در شیراز اشاره کرد. تصاویر مربوط به این اثر در اماکنی همچون حرم حضرت احمد ابن موسی(ع)، حافظیه، سعدیه و تخت جمشید اشاره کرد.

همچنین از دیگر آثار تولید شده برای این ایام باید به اثر «سبحان الله»، «ملکا ذکر تو گویم»، «اسماءالحسنی»(گروه نوجوانان) و دعای «اللهم ادخل علی اهل القبور السرور» اشاره کرد که همه این آثار در حرم مطهر امام رضا(ع) تصویربرداری شده‌اند.

دعای «ربنا» در مسجد سهله و دعای «ربنا» در شهرک سینمایی نور از دیگر آثار تولید شده از سوی گروه همخوانی محمد رسول‌الله(ص) بسیج سپاه تهران بزرگ است که به مناسبت نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان تولید شده است.

در تولید اثر دعای تحویل سال که در شیراز تصویربرداری شده است آستان حضرت احمدبن موسی (ع)، استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس همکاری داشتند. صدابردار و تنظیم‌کننده این اثر زنده‌یاد حسن صفری بوده است.

انتهای پیام
captcha