۳۱۳ پیام قرآنی را در بهار طبیعت فرا بگیریم + دانلود
کد خبر: 4129039
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

۳۱۳ پیام قرآنی را در بهار طبیعت فرا بگیریم + دانلود

313 پیام قرآنی به تفکیک ۳۰ جزء به نام «گنجینه نور» برای بهره‌مندی بیشتر معلمان از پیام‌های قرآنی و حفظ متدبرانه طی ایام نوروز و بکارگیری این آموزه‌ها در کلاس‌های درس منتشر شد.

گنجینه نوربه گزارش ایکنا، رضا نباتی، کارشناس برنامه درسی قرآن دفتر تألیف کتب درسی که پیش از این کتاب گنجینه نور را منتشر کرده است، به منظور بهره‌مندی بیشتر معلمان از پیام‌های قرآنی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، فایل PDF آن را در اختیار خبرگزاری قرار داده است.

رضا نباتی معتقد است «انس بیشتر معلمان با مفاهیم و پیام‌های قرآنی موجب کاربرد پیام قرآنی در کلاس درس و میان دانش‌آموزان و اثرگذاری آن می‌شود. این امر در شکل‌گیری شخصیت فردی و اجتماعی دانش‌آموزان تأثیرگذار است و قطعاً در مراحل بعدی جزو فضیلت‌های وجودی آنها خواهد شد، بنابر این کاربردی کردن این پیام‌های قرآنی به تربیت قرآنی دانش‌آموزان منجر خواهد شد».

دریافت متن کتاب گنجینه نور به تفکیک ۳۰ جزء

طرح گنجينه نور (۳۱۳ پیام قرآنی) به تفکیک ۳۰ جزء، هدیه نوروز و ماه مبارک رمضان 1402ه.ش به علاقه‌مندان به ویژه معلمان قرآن است. برای آن‌که این تلاش کوچک، مؤثر افتد و در رشد همه جانبه جامعه اسلامی مفید واقع شود؛ در مصحف شخصی خود این موارد را با رنگ متمایز مشخص کنید و در صورت نیاز در حاشیه آن نیز موضوع آن را بنویسید و در بین دوستان، اقوام و آشنایان با این گنجینه نورانی مثمر ثمر باشیم.

«گنجينه نور»؛ ارائه ۳۱۳ پیام قرآنی به تفکیک ۳۰ جزء + دانلود

همچنین علاقه‌مندان برای دریافت این طرح می‌توانند به آپارات به نشانی  https://www.aparat.com/v/sikVZ مراجعه کنند. 

انتهای پیام
captcha