واکنش حماس به شهادت فرمانده گروهان‌های قدس
کد خبر: 4129094
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

واکنش حماس به شهادت فرمانده گروهان‌های قدس

جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای شهادت مهندس علی رمزی الاسود از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در دمشق را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، در این بیانیه آمده است که شهادت علی الاسود در حومه دمشق جنایتی دیگر به دست رژیم صهیونیستی است که هرگز ملت فلسطین را از ادامه راه مقاومت تا آزادسازی این سرزمین و بازگشت به آن بازنمی‌دارد.

جنبش حماس تأکید کرد که شهادت علی الاسود را به برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی، خانواده و بستگانش تسلیت گفته و تآکید می‌کنیم که شهادت وی دلیلی بر همبستگی و همدلی بین ملت مقاوم و مبارز فلسطین در میدان نبرد و آماده‌سازی برای مقابله با دشمن صهیونیستی و تجاوزات آن و آمیختگی خون فلسطینی ـ عربی برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین است.

ادامه بیانیه حاکی است که جنایات دشمن صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را از ادامه راه مقاومت همه جانبه و فراگیر تا بیرون‌راندن اشغالگران و برآورده‌کردن خواسته‌های ملت در زمینه آزادی و بازگشت بازنمی‌دارد.

علی الاسود یکی از آوارگان فلسطینی در سوریه بود که خانواده‌اش سال ۱۹۴۸ از حیفا به این کشور مهاجرت کردند. او از مدتی قبل به عضویت گروهان‌های قدس درآمده بود.

خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد مهندس علی الاسود از فرماندهان گروهان‌های قدس که صبح امروز در دمشق ترور شد، در حادثه انفجار اخیر در مجدو دست داشته است.

انتهای پیام
captcha