اعلام ویژه‌برنامه‌های رمضان 1402 رادیو قرآن
کد خبر: 4129425
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های رمضان 1402 رادیو قرآن

شبكه رادیویی قرآن با فرارسیدن ماه مبارك رمضان و در بهار قرآن در لحظات ملكوتی اذان مغرب و سحرهای این ماه مبارك با دو ویژه برنامه «صدای نیایش» و «دلارام» در خدمت شنوندگان این شبكه رادیویی است.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، برنامه «صدای نیایش» عنوان ویژه‌برنامه شبكه رادیویی قرآن در لحظات ملكوتی اذان مغرب ماه مبارك رمضان با موضوع دعا و نیایش تقدیم شنوندگان می‌شود.

این برنامه به تهیه‌كنندگی علیرضا صفرزاده و اجرای نیما غفارزاده به موضوع آداب دعا و مناسك ماه مبارك رمضان در بیان بزرگان دین می‌پردازد.

كارشناسی و پاسخگویی به سؤالات شرعی روزه‌داران، معرفی و پخش ادعیه و مناجات‌های سفارش شده و منادی‌ها و تلاوت‌های خاص، گفت‌وگو با دعاخوانان مطرح در سطح ملی و بین‌المللی، پخش ادعیه مناسبتی به همراه ترجمه و شرح آنها و برگزاری پویش مردمی دعاخوانی از بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه است.

صدای نیایش در شب های ماه مبارك رمضان، در لحظات ملكوتی پیش از اذان مغرب از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

ویژه‌برنامه «دلارام» عنوان دیگر برنامه رادیو قرآن است كه در سحرهای ماه مبارك رمضان، روزه‌داران و شب زنده‌داران را همراهی می‌كند. این برنامه به تهیه‌كنندگی سیدنورالدین سجادی و با اجرای هادی ربیعی هر بامداد به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود. این با پخش فواصل نیایشی زیبای سحرگاهی، استغفار و مناجات، خاطرات نماز شب شهدا، بیان نكاتی از آیات قرآن كریم و همچنین شرح و توضیح آیات اذانگاهی؛ به استقبال اذان صبح رفته و پس از نیایش و پخش اذان به بیان احكام دینی می‌پردازد.

مخاطبان می توانند از طریق وب سایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و در جریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند یا از طریق موج اف.ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز شنونده باشند.

انتهای پیام
captcha