زندگینامه داوران برنامه «محفل» شبکه سوم سیما + عکس
کد خبر: 4129471
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

زندگینامه داوران برنامه «محفل» شبکه سوم سیما + عکس

زندگینامه داوران برنامه «محفل» شبکه سوم سیما برای آشنایی بیشتر مخاطبان با این قاریان و مدرسان قرآن کریم منتشر شد. برنامه محفل از فردا، همزمان با اول ماه مبارک رمضان، حدود یک ساعت قبل از اذان مغرب به افق تهران به روی آنتن می‌رود.

پس از تایید خانم صادقین منتشر شود / آشنایی با داوران برنامه تلویزیونی محفل + بیوگرافی

به گزارش ایکنا، برنامه تلویزیونی «محفل» با محوریت قرآن کریم در سی شب ماه مبارک رمضان با اجرای رسالت بوذری، با حضور پنج داور، 300 تماشاچی و در مجموع 150 مهمان طی سی شب، به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

«رضوان درویش» از سوریه، «حسنین الحلو» از عراق، «حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان»، «احمد ابوالقاسمی» و «حامد شاکرنژاد» از ایران، داوران یا میزبانان برنامه محفل هستند که در ادامه زندگینامه داوران برنامه «محفل» شبکه سوم سیما را می‌خوانید؛

داور روحانی برنامه محفل شبکه سه

حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، متولد ششم فروردین سال 52 است. به گفته خودش در یک خانواده نسبتاً مذهبی و پرجمعیت به دنیا آمده است. مادرش خانه‌دار و پدرش بازنشسته ارتش بوده است. مادربزرگش بین تمام نوه‌ها نسبت به او ارادت ویژه‌ای داشته است.

او در دوران مدرسه و نوجوانی صدای شیوایی داشته که همین باعث شده تا قرائت قرآن را از دوران نوجوانی شروع و از همان دوران شروع به یادگیری نهج‌البلاغه ‌کند.

قاسمیان در دوران مدرسه درسخوان بوده، او فارغ‌التحصیل رشته عمران از دانشگاه صنعتی شریف است. شهادت برادرش نقطه عطف زندگی او محسوب می‌شود و به گفته خودش بعد از شهادت برادرش مسئولیت سنگینی را روی دوش خود احساس می‌کرد به همین دلیل به دنبال دروس حوزوی رفت و در این زمینه به تحصیل پرداخت. او استاد دانشگاه امیرکبیر، صنعتی شریف و علم و صنعت و همچنین دروس مختلف حوزوی است.

قاسمیان به فوتبال علاقه زیادی دارد و به گفته خودش فوتبالیست خوبی است و در رشته پینگ پنگ نیز مهارت دارد.

حکم جهادی در پای سفره عقد

قاسمیان یکی از افرادی است که همیشه پای کارهای جهادی بوده و این کار را در اولویت زندگی خود قرار داده است. این مسئله تا جایی برای او مهم بوده که حضور در اردوهای جهادی یکی از شروط ضمن عقدشان بوده است. قاسمیان به همراه گروه جهادی که راه انداخته در این سال‌ها فعالیت مداوم داشته و در مناطق محروم حضور یافته است.

استادی که با شاگردانش دوست است

در این سال‌ها سعی کرده با شاگردان خود رابطه استاد-شاگردی را کنار گذاشته و با آن‌ها دوست باشد. به همین دلیل شاگردانش او را دوست خود خطاب می‌کنند، به گفته خودش در این سال‌ها سعی کرده با رفاقت، درس را به شاگردانش بیاموزد به همین دلیل بسیاری از اردوهای جهادی را با شاگردانش رفته است.

از صدای شیوا تا ریاست اسناد مجلس

صدای شیوای او در مجالس مدیحه‌سرایی ائمه و هیئت‌ها باعث شده تا در این سال‌ها جوانان زیادی را به خود جلب کند. او علاوه بر این‌ها به حکم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شده است.

حجت‌الاسلام قاسمیان شب‌های ماه مبارک رمضان یکی از میزبانان برنامه محفل است. او بر لزوم وجود چنین برنامه‌هایی که از ابعاد مختلف به قرآن بپردازند تاکید دارد و معتقد است تا کنون چنین اقدام ویژه‌ای با محوریت قرآن و مخاطب عام ارائه نشده است، اما محفل حرکت بسیار خوبی را در این زمینه آغاز کرده است.

قاری بین‌المللی برنامه محفل

احمد ابوالقاسمی داور برنامه محفل

احمد ابوالقاسمی، متولد دهم خردادماه 1347 در تهران است. او از سال 61 یعنی در 13 سالگی وارد کلاس‌های قرآن شده و به گفته خودش در مدت کوتاهی روان‌خوانی قرآن را یاد گرفته است. او فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد علوم قرآنی بوده و دارای مدرک درجه یک قرائت قرآن است.

مادرش مشوق اصلی‌اش در این مسیر بوده و چون پسرعمویش یکی از قاریان برجسته کشوری محسوب می‌شده، مادر دوست داشته تا او نیز مانند پسرعمویش این راه را انتخاب کند. او یک خواهر و پنج برادر دارد. ابوالقاسمی پدر دو دختر است.

ترکش در سینه مانع قرائت قرآن نشد

احمد ابوالقاسمی اولین بار سال 61 با دستکاری شناسنامه‌اش راهی جبهه شد او دو بار از ناحیه کتف و پا مجروح شد و اواخر جنگ در سال 67 یک ترکش وارد ریه‌اش شد. هنوز این ترکش در ریه‌ اوست و در حالی که همه فکر می‌کردند، این ترکش مانع قرائت قرآن او شود، اما توانسته است در این سال‌ها به عنوان قاری بین‌المللی در جهان اسلام خود را سر زبان‌ها بیندازد و زندگینامه او در کتابی با نام ترکش دوست داشتنی نوشته شده است.

از ایران تا مصر

ابوالقاسمی طی این سال‌ها در 36 کشور به عنوان قاری قرآن حضور داشته است و از دید خودش مهم‌ترین سفری که در این سال‌ها داشته، سفر به کشور مصر است که به دعوت سفیر این کشور راهی آنجا شد. ابوالقاسمی در کارنامه کاری‌اش مدیریت رادیو قرآن را نیز دارد.

او از سال 66 جلسات قرآنی را راه‌اندازی کرده و در سال 1371 رتبه بین‌المللی قرآن را گرفته است، شاگردانش معتقدند که در کلاس‌های قرآن او، مطالب به طور مدون ارائه می‌شود.

از سال 81 کلاس‌های او در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود و در همان سال‌ها حدود 300 نفر، قرآن‌آموز در کلاس‌هایش حضور داشتند؛ به همین دلیل نام او در بین افراد قرآنی پرآوازه است.

ابوالقاسمی معتقد است با توجه به آیه «وَقالَ الرَّسولُ يا رَبِّ إِنَّ قَومِي اتَّخَذوا هذَا القُرآنَ مَهجورًا»، امت پیامبر در برابر قرآن مسئول هستند و اگر نتوانیم جامعه را به قرآن نزدیک کنیم در این راه کم کاری کرده‌ایم و در آخرت باید در برابر پیامبر پاسخگو باشیم.

بهترین هدیه زندگی

در یکی از دیدارهایی که با رهبر معظم انقلاب داشته است، حضرت آقا از او خواسته که کار قرائت قرآن را کنار نگذارد، این قاری انگشتر رهبری را هدیه گرفته و به گفته خودش بهترین هدیه زندگی‌اش است.

حضور به عنوان میزبان در محفل

احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌المللی در برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه که شب‌های ماه رمضان 1402 پخش می‌شود به عنوان میزبان حضور دارد و معتقد است ساخت چنین برنامه‌هایی بسیار لازم و البته اثربخش خواهد بود.

قاری بین‌المللی از شهر مشهد

حامد شاکرنژاد قاری بین المللی و داور برنامه محفل

حامد شاکرنژاد متولد 31 فروردین‌ماه 1362 در شهر مشهد است. او  اینکه در خانواده قرآنی به دنیا آمده است، یک فضل الهی می‌داند. شاکرنژاد از سن پنج‌سالگی به همراه برادرش حمید، به قرائت قرآن مشغول بوده است. پدرش حاج‌محمد شاکرنژاد یکی از قاریان خوب خراسانی بوده و حمید و حامد که هر دو از قاریان بین‌المللی هستند، از شاگردان او محسوب می‌شوند.

شاکرنژاد در سن 11 سالگی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن در عربستان شرکت کرد و موفق به کسب رتبه نخست شد.

از قرائت قرآن تا مشاوره وزات راه و شهرسازی

شاکرنژاد فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بوده و دکتری علوم قرآنی دارد. او در حال حاضر مشاور فرهنگی وزیر راه و شهرسازی است.

سبک خاص قرائت

بسیاری از جوانان و نوجوانان ایرانی و غیر ایرانی از وی تقلید و فیلم‌های این تقلید را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. حامد شاکرنژاد در قرائتش ویژگی‌های خاصی دارد.

حضور در برنامه محفل

شاکرنژاد در ویژه‌برنامه افطار شبکه سه سیما به عنوان میزبان حضور دارد و به گفته خودش این یک موهبتی است که شامل حال او شده است. او از اینکه کارهای اجتماعی زیادی با محوریت قرآن صورت بگیرد، استقبال می‌کند.

داور سوری برنامه محفل سیما

رضوان درویش مبتهل سوری و داور برنامه محفل

رضوان درویش متولد هشتم مارس 1965 (17 اسفند 1343) در دمشق و از مسلمانان اهل سنت است که ارادت خاصی هم نسبت به ائمه دارد. درویش در خانه پدری در یک خانواده 14 نفره زندگی کرده است که 7 خواهر و 4 برادر دارد. درویش چهار دختر، یک پسر و پنج نوه دارد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی رشته اقتصاد است.

از کودکی تا قرائت قرآن

او از کودکی به ابتهال و قرائت قرآن علاقه بسیار داشته است، از 5سالگی به جلسات تلاوت قرآن رفته و در این مسیر پسرعمه‌ خود که موذن مسجد بوده را مشوق اصلی خود می‌داند. از کودکی و به تشویق پسر عمه‌اش موذن مسجد بوده است.

سعی و تلاش در راه قرآن

پدر و مادر درویش نیز در این راه یکی از مهره‌های اصلی این موضوع محسوب می‌شوند، او علاوه بر قرائت قرآن در عرصه تواشیح نیز فعالیت داشته است؛ به گفته خودش در این راه هیچ معلمی نداشته و همه اینها حاصل سعی و تلاش خودش بوده است.

پدربزرگی که با نوه‌اش شعر می‌خواند

او به همراه یکی از نوه‌هایش به نام «آلما» که در شهر استانبول ترکیه زندگی می‌کند، آهنگ‌هایی که می‌خواند را اجرا می‌کند و یکی از آرزوهای او برای نوه‌هایش، این است که آنها قاری قرآن شوند.

نام او در بین قاریان بین‌المللی

رضوان درویش یکی از قاریان بین‌المللی است و همواره یکی از کسانی بوده که در این سال‌ها رتبه‌های قرآنی بسیاری را کسب کرده است. همچنین ایشان به عنوان داور در بعضی مسابقات قرآن ایران هم حضور داشته که داوری مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و مسابقات قرآنی «ان للمتقین مفازا» که شبکه جهانی الکوثر برگزار می‌کند از جمله آنهاست.

رضوان درویش در برنامه تلویزیونی محفل شبکه سه نیز به عنوان داور یا میزبان حضور دارد. ایشان به زبان فارسی تسلط ندارد اما در این برنامه به خوبی با بقیه داوران و میهمانان ارتباط برقرار کرده و همین مورد باعث محبوبیت ایشان شده است.

داور عراقی برنامه محفل

حسنین الحلو قاری عراقی و داور برنامه محفل

حسنین الحلو، متولد در یک خانواده مذهبی اهل بصره است. زمانی که او به دنیا آمد، مذهبیون عراق در دفاع از آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر صدر در حال جنگ بودند. زمانی که کلاس اول ابتدایی بود در عراق انتفاضه شعبانیه شکل گرفت و به همین دلیل با عمه خود به شهر قم مهاجرت کرد و به خانه عمویش که یکی از سربازان سپاه بدر بود، آمد. به گفته خودش چند نفر از عموهایش در جنگ تحمیلی رژیم بعثی علیه ایران در جبهه‌های ایران به درجه شهادت رسیده‌اند و در گلزار شهدای قم دفن شده‌اند.

جنگ او را از خانواده‌اش جدا کرد

او 10 خواهر و برادر دارد که قرار بود چند روز بعد از حضور او در قم آن‌ها نیز به حسنین در قم بپیوندند، اما به دلیل جنگ مرز بسته شد و مجبور شدند به عربستان سعودی مهاجرت کنند. او از سن 6سالگی تا 10سالگی، از خانواده‌اش هیچ خبری نداشت و در نهایت بعد از پنج سال آن‌ها را در اردوگاهی در ورامین می‌بینید.

از طلبگی در قم تا حضور در عراق

به روایت خودش او به رشته فوتبال علاقه‌مند بود و انسی با قرائت قرآن نداشته است و همیشه قرائت قرآن را با لحن عبدالباسط که یادآور درگذشت کسی بوده می‌شناخته است تا اینکه صوت قرآن «طلحه» را شنیده و به قرائت قرآن علاقه‌مند می‌شود.

او 13 سال در حوزه علمیه قم درس خوانده و بعد از 23 سال زندگی در ایران، به کشورش عراق بازگشت، حسنین در سال 2013 به عنوان موذن حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) انتخاب شد. او در سال 2004 با «شحات»، یکی از قاریان برجسته قرآن کریم دیدار داشته است و او را مشوق اصلی‌ خود می‌داند.

حسنین الحلو در سال 2005 نفر اول مسابقات قرآن کشور عراق شده و بعد از آن سال، داور بیش از 450 مسابقه قرآنی بوده است.

از موذنی در حرم حضرت عباس تا مجری برنامه «وجیها بالحسین»

او معتقد است که قرآن در زندگی‌اش معجزات بسیاری داشته که یکی از آن‌ها موذنی در حرم حضرت عباس(ع) بوده است. زمانی که در حضور آیت‌الله گلپایگانی مشغول قرائت قرآن بوده، ایشان بعد از قرائت حسنین، از او دعوت می‌کند تا به عنوان موذن و قاری حرم حضور داشته باشد. حسنین الحلو در یکی از برنامه‌های مذهبی تلویزیون عراق به عنوان مجری و تهیه‌کننده حضور داشته است که همین موضوع را از برکات قرآن می‌داند.

حضور در برنامه محفل ایران

حسنین الحلو پس از دعوت به برنامه محفل هماهنگی‌های لازم با مسئولان عراق و عتبه عباسیه را انجام داد تا در این برنامه حضور داشته باشد. این قاری عراقی بر این باور است که محفل برنامه‌ای در سطح جهان خواهد بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۵
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه فغانی
|
Switzerland
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹
0
8
سلام سال نوورسیدن مهمانی خدامبارک بایداعتراف کنم وقتی هدیه کربلاومشهد دلم میگیره چند وقتی هست که شامل رحمت خداشدم وبا سرطان دست پنجه نرم میکنم وآرزوی زیارت کربلا رادارم ولی قسمت نشده اخه شنیدم وقت مردن اقا درقبربه استقبال میاداگر قسمت نشه نری نمیاد قربون آقام برم که مهربونه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۲۰:۰۹
انشالله که قسمت بشه بری من هم همین آرزو دارم
فاطمه فغانی
|
Switzerland
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۹
0
20
سلام سال نوورسیدن مهمانی خدامبارک بایداعتراف کنم وقتی هدیه کربلاومشهد دلم میگیره چند وقتی هست که شامل رحمت خداشدم وبا سرطان دست پنجه نرم میکنم وآرزوی زیارت کربلا رادارم ولی قسمت نشده اخه شنیدم وقت مردن اقا درقبربه استقبال میاداگر قسمت نشه نری نمیاد قربون آقام برم که مهربونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۴
انشالله به حق آقا خوب بشی
رحیم تمجیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ - ۱۷:۵۳
8
23
سلام عرض قبول نماز و روزه هاتون بنده می خواستم با داوران محفل حرف بزنم تو را خدا برام فراهم شود ممنون میشم
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵
0
29
باسلام خیلی تشکر میکنم اول از صدا وسیما که برنامه ی محفل را در رمضان وارد تلویزبون کردند ..دوم اینکه برنامه ی بسیار جذاب و زیبای محفل رو هر شب با اشتیاق همراه خانواده دنبال میکنیم
طاهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۵
5
57
باسلام خیلی تشکر میکنم اول از صدا وسیما که برنامه ی محفل را در رمضان وارد تلویزبون کردند ..دوم اینکه برنامه ی بسیار جذاب و زیبای محفل رو هر شب با اشتیاق همراه خانواده دنبال میکنیم
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۴
0
38
سلام و عرض ادب از برنامه ی محفل خیلی خوشم میاید خیلی خیلی خوبه
فاطمه سرچاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۰۴:۳۰
1
30
باسلام واحترام قبولی طاعات وعبادات واقعابرنامه محفل برنامه خوب وآموزنده ای هست واقعاتلویزیون نیازداشت به چنین برنامه ای میخواستم با داوران برنامه صحبت کنم خواهش میکنم ممنون میشم پاسخ گوباشید
هادی کریمی بوکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۴
11
29
سلام علیکم. ما دوست داشتیم از قاریان اهل سنت کردستان ایران یا عراق هم دعوت بعمل می آمد. باتشکر
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۸ - ۱۸:۴۹
2
31
بسیار عالی
صدا و سیمای تراز اسلام باید اینجوری باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۱
دقیقا
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ۲۳:۵۶
1
26
سلام
برنامه محفل برنامه ای بسیار زیبا و عالی است که واقعا جای خالی اون احساس می‌شد هر شب بنده که کارشناسی ارشد ادبیات فارسی رو دارم با اشتیاق زیاد منتظر میشینم تا شروع بشه و واقعا از تماشای اون لذت می برم
سعید کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۷
0
32
سلاممممم
همه داوران عالی عالییی مخصوصا آقا حامد
موفق باشید هر وقت برنامه گوش میدم بیشتر عاشق قرآن میشم
بادصبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۰۰:۴۷
0
14
سلام این برنامه رو ازتلوبیون پی گیری میکنم خوشم اومده و جذاب ،
قران خوندن اقای حامد رو دوست دارم من اولین بار این سبک رو شنیدم به نظرم خاص هست ،اقای قاسیمان چقدر زیبا اواز سنتی میخونه نگاه خدا تاابد همراه این پنج داور وبقیه سازندگان این برنامه باشه
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۳
1
13
با عرض سلام و احترام
از همه عوامل برنامه خوب محفل نهایت تشکر رو دارم...
اجرتون با خدا
امیدوارم این طور برنامه ها تو صدا و سیما همیشگی باشه نه تنها محدود به ماه مبارک رمضان
ع صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۲
0
10
با سلام
برنامه محفل خیلی عالیه
از تمامی عوامل تهیه و پخش آن تشکر میکنم
واقعا این برنامه جاش خالی بود در تلویزیون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۲۱:۲۶
0
11
سلام حسنین میشه منم برم کربلا
لیلا چلمبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۱ - ۲۲:۵۱
0
7
برنامه محفل بسیار زیباست ودم افطار حال و هوای عجیبی به آدم دست میده
خیلی دوست داشتم در برنامه محفل به عنوان تماشاچی شرکت کنم چند بازهم به صدا سیما زنگ زدم ولی قسمت نشد
ه. ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۰:۳۱
0
8
سلام. برنامتون عالیه. واقعا لذت میبریم. موید باشید
محبوبه جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۲ - ۰۰:۴۷
0
9
باسلام برنامه فوق العاده ازنظر محتوا وفضای معنوی پرباری که ایجاد کرده حائز اهمیت هست وبیننده مجذوب دیدن میشود ازبرنامه ساز ونویسندگان وداوران کمال تشکر را دارم
باور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۲
0
12
خدای من ایناکجا بودن طلای نابن طلای ناب من اهل شبکه های قرآنی نیستم ولی همه چی تمام هستند این مجریان واقعا خدا شاهد می گیرم کیف. می کنم بچه هایم میشینه نگاه می کنم با این برنامه
باور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۱۸:۱۲
0
0
خدای من ایناکجا بودن طلای نابن طلای ناب من اهل شبکه های قرآنی نیستم ولی همه چی تمام هستند این مجریان واقعا خدا شاهد می گیرم کیف. می کنم بچه هایم میشینه نگاه می کنم با این برنامه
زهره رجب پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۳ - ۲۳:۴۷
0
10
سلام قبول باشه.. خداوند خیرتون بوده. بسیار برنامه عالی و جذابی است. ان شاله همه جوانان ما به سمت قران و اهل بیت بروند
رویا
|
Germany
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۶
0
7
سلام. محفل خیلی برنامه خوبیه ... فقط حیف شد که من چند روزی هست این ررنامه رو میبینم کاش ادامه داشته باشه مخصوصا با داوران خوبی که داره اقای درویش یا سبک خواندنشون اقای حسنین با سبک و لهجه ای ک داره و بقیه داوران ایرانی خودمون. تشکر از صدا و سیما میکنم ... انشاالله پایدار باشه جای چنین برنامه ای در تلویزیون خالی بود
رویا
|
Germany
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۶
0
4
سلام. محفل خیلی برنامه خوبیه ... فقط حیف شد که من چند روزی هست این ررنامه رو میبینم کاش ادامه داشته باشه مخصوصا با داوران خوبی که داره اقای درویش یا سبک خواندنشون اقای حسنین با سبک و لهجه ای ک داره و بقیه داوران ایرانی خودمون. تشکر از صدا و سیما میکنم ... انشاالله پایدار باشه جای چنین برنامه ای در تلویزیون خالی بود
زهراعیسی آبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۲:۳۷
0
7
من ازطرف مادرم می نویسم واقعامادرم خیلی شیفته برنامه تون شده وقتی برنامه شروع میشه به بچه هاش که متاهلندمیگه شبکه 3رونگاه کنیدمی گه من عاشق داوران شدم آرزومی کنم که روزی درایران یادرکربلاببینمشون، ازطرفی به خاطربرنامه زیبای شما، عاشق قرآن شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۰۵:۳۳
0
6
سلام وعرض ادب طاعات وعبادات قبول حق برنامه محفل بسیار عالی وان شاالله که اینچنین برنامه ها ادامه داشته باشه
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۱:۵۷
0
5
برنامه ی عشق بازیه
حرف نداره، خیلی حال می‌کنم با اجرا و قرائت داور و... خدا کنه از کیفیتش کم نشه و عالی و عالی و عالی تر بشه
امیر خیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۱۹:۳۳
5
4
با سلام
اول از همه تشکر بابت این برنامه
اگه بشه تفسیر آیات قرآن هم اضافه بشود عالیه
درضمن ای کاش از جوانان متخصص همین خاک و کشور ب عنوان مجری استفاده میکردین
ما جوان متخصص و با استعداد کم نداریم
محمد ستوده کار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۴ - ۲۰:۲۹
0
4
سلام طاعات و عبادات قبول حق...برنامه محفل الماس برنامه های صدا و سیما تا الان است مرحبا .نقطه مثبت لبخند و خودمونی برنامه و مجری توانا ...ماشاالله ..محمد اداره کار سیرجان ستوده
اسماعیل دادآفرید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۰۱:۰۹
0
7
سلام و عرض ادب خدمت همه اونایی که این کامنت رو میخونن
خیلی خیلی محفل عالیه بویژه داوران عزیز خصوصا حسنین الحلو عاشق قرآن خواندنشم❤️
خانم اقاجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۶
0
6
با عرض سلام خدمت همه اساتید بزرگوار محفل تشکر میکنم از برنامه بسیار عالی محفل که چقدر عالیه من هم پخش زنده شو میبینم هم تکرارشو ای کاش بعد ماه رمضان هم ادامه داشت
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰
0
5
سلام از برنامه محفل خیلی تشکر میکنم باعث شد که بیشترقران بخونم و یادبگیرم آرزوم اینه که بتونم یه روزی قرآن رو بدون هیچگونه اشتباهی بخونم واین تصمیم هم گرفتم که بیشتر تلاش کنم ....
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۹
0
6
با سلام.واقعا برنامه بسیار زیبا و خوبیه و لذت میبریم از اینکه در ماه رمضان بینندش هستیم.بعد از سالها سیما یک برنامه قرآنی بسیار زیبا رو داره پخش میکنه.ممنون از همه دست اندرکاران برنامه خداوند ازشون راضی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ - ۰۳:۰۳
0
5
دمتون گرم خیلی وقت بود جای همچین برنامه مفرحی تو تلویزیون خالی بود
کلثومه آل کثیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۶
0
3
سلام طاعات و عبادات قبول حضرت حق باشد ان شاالله ،برنامه عالی و دستت تک تک عوامل صدا و سیما طلا برسد به ضریح امام رضا علیه السلام . داوران تک و ناب هستن و کسانی که در انتخاب و پیشنهاد چنین برنامه و داوران طرح و نظر دادن در پناه خدای امام حسین علیه السلام باشند .این برنامه هم اشک شوق (درگسترش و نشرقرآن) و علاقه مند و ترغیب کردن مردم برای قرائت کلام خداوند . جایگزین عالی برنامه ماه عسل . کاش ادامه پیدا کند. دکور و نورپردازی عالی ، ان شاالله برای سالهای آینده نقض و ایرادها با دقت بیشتر برطرف و اجرا شود. از تلاوت تمام داوران و مهمان لذت بردیم خدا بهتون خیردنیا واخرت بدهد. از لحن و صوت قرائت سیدحسنین سیدحلو خیلی به دل می نشست ولذت می بردیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۸
0
3
سلام طاعات عبادات قبول حق انشالله برنامه بسیار زیباست واقعا لذت می بریم خدا شماروحفظ کنه
طوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۰۵:۰۲
0
4
خدا بهتون اجر بده دخترم ۶ سالشه و از روزی که برنامه شما رو دیده علاقه مند به خواندن قران شده و افسوس که من چقدر نسبت به این استعداد و علاقه ی دخترم غافل بودم بینهایت سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۱۳:۴۱
0
4
برنامه محفل بسیار عالیست کاش همزمان با زندگی پس از زندگی پخش نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۲۰:۰۵
0
0
برنامه محفل خیلی خیلی عالیه آدم عاشق قرآن میشه .ب
ی نظیره خدا خیرتون بده
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۹ - ۲۳:۴۴
0
0
سوگند به خدا که چه برنامه عالی هست برنامه محفل. تنها برنامه عالی سیمای جمهوری اسلامی ایران. ایکاش ادامه دار باشه
سیدمرتضی بنی هاشمیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸
0
0
سلام
ازمشهدمقدس جوارمضجع شریف امام رضا
علیه السلام دعاگوئیم
خداونددراین ماه رمضان هدیه خوبی به ماببرکت خون شهدا امام ورهبری عنایت
نمود آنهم برنامه خیلی خیلی خوب محفل
که جاداردازتک تک دست اندرکاران تشکر
کنیم.بخصوص داوران عالی مقام انشاءالله
ادامه داشته باشد.
اجرکم عندالله ورسول وآل
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۰:۰۷
0
0
سلام . پیشاپیش عیدتان مبارک . نماز و روزه هایتان مقبول درگاه الهی. ممنون به خاطر برنامه خوبتان . لطفا اگر امکان دارد برنامه تان را ادامه بدهید. اجرای آقای بوذری همچنین داورهایتان بسیار عالی بود. زنده باشید در پناه حق.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۰۲:۲۱
0
1
با سلام. واقعا این برنامه جای تقدیر وتشکر داره. دید خیلی ها رو به قران و قاری های محترم قران عوض کرد. شاید تا قبلش هر شبکه ای که مربوط به تلاوت قران بود عوض میشد ولی این برنامه اونقدر جذاب بود که ادم دلش نمیخواست شبکه رو عوض کنه. خدا سلامتی بده به عوامل محترم این برنامه.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ - ۱۲:۳۱
0
0
رفتار مجری که فقط به ۲ نفر از اساتید هدیه داد ناپسند بود ، نباید تهیه کننده قبول میکرد فقط به دو نفر هدیه بده یا همه یا هیچ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ - ۲۳:۰۱
0
0
برنامه محفل را ادامه دهيد كيفيت آنرا بالا ببريد آيات مربوط به پوشش و حجاب را بيشتر بيان كنيد تا فرهتگ جامعه بالا بره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ - ۰۳:۲۴
0
0
خداروشکر که به جای برنامه های مزخرف، از جمله مجریان جلف و ... مهمانان جلفتر، برنامه های غنی در صدا و سیما پخش میشه. البته ببخشید اگه اینقدر رک گفتم.
سعدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۸ - ۲۲:۰۵
0
0
باید اعتراف کنم که این برنامه معنویت را در من احیا کرد.خیلی وقت بود فاصله گرفته بودم از معنویت ،که این برنامه مرا احیا کرد.تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۳/۰۱/۰۴ - ۰۰:۱۱
0
2
خوش به سعادت قاریان قرآن کاشکی ما وقتی بچه بودیم ذهنمون برای حفظ آماده بود ما هم جز قاریان می‌شدیم
captcha