کمپین رمضانی تولیدکننده غذای حلال کودک در انگلیس
کد خبر: 4129623
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۰

کمپین رمضانی تولیدکننده غذای حلال کودک در انگلیس

یک شرکت تولیدکننده غذای حلال برای کودکان که در انگلیس فعال است، برنامه‌های تازه‌ای را برای ماه رمضان در نظر گرفته است.

 

به گزارش ایکنا به نقل از  ریتیل تایمز، شرکت تولیدکننده غذای حلال کودک For Aisha (برای عایشه)، کمپین تلویزیونی تازه‌ای را برای حمایت از مادران مسلمان در ماه رمضان راه اندازی کرده است. این شرکت، پیشگام در تولید غذای حلال کودک، با ارائه دستور العمل‌های هیجان‌انگیز غذاهای کودک، طعم‌های متنوع و غذاهای تازه در طول ماه رمضان در شبکه Islam Channel فعال خواهد بود. 
این کمپین پیام‌های مفیدی را در مورد غذاهای حلال، کاملاً طبیعی و سالم ارائه می‌کند تا مادران مسلمان بتوانند با آگاهی از این که فرزندانشان تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را برای سال‌های اولیه رشد دریافت می‌کنند، طعم‌های دلپذیری را برای کودکان خود مهیا کنند. 
For Aisha نه تنها دارای یک طیف محصولات کاملاً حلال است، بلکه محصولات آن با مواد 100 درصد طبیعی، بدون فرآورده‌های لبنی و گلوتن مورد تایید متخصصین تغذیه ساخته شده است. این برند همچنین تجربیات جدیدی را با دستور العمل‌های سالم، از غذاهای گیاهی از سراسر جهان ارائه می‌کند.
املین بردلی، مدیر بازرگانی For Aisha، گفت: امسال، سال هیجان‌انگیزی برای ما است و کمپین جدید ما با شبکه Islam Channel گام بسیار مهمی است. ما بسیار مفتخریم که مجموعه‌ای کاملاً حلال را در اختیار داریم تا والدین بتوانند هنگام خرید برای فرزندان کوچک خود احساس امنیت کنند.
وی افزود: ما اهمیت تشویق نوزادان را برای کشف دنیای غذا از طریق دستور العمل‌های جدید و جذاب و کمک به آنها برای ایجاد تجربه طعم‌های جدید درک می‌کنیم. ما به آوردن دنیای پرماجرای طعم به زندگی روزمره خانواده کمک می‌کنیم. همچنین اهمیت ماه رمضان را برای مخاطبان خود درک می‌کنیم و به آن احترام می‌گذاریم و می‌خواستیم نقش بسیار کوچکی در آن جشن‌ها داشته باشیم.
به علاوه مجموعه‌ای از غرفه‌ها و نمایشگاه‌های مخصوص کودکان از سوی این شرکت در ماه‌های مارس، آوریل و می در لندن، بیرمنگام و منچستر برگزار می‌شود.
For Aisha که در سال 2015 راه‌اندازی شد، پیشگام غذای حلال کودک در بریتانیا است و محصولات آن شامل وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌ها، برای نوزادان و کودکان نوپا تا سن سه سالگی است.

انتهای پیام
captcha