برگزاری جشن آغاز رمضان در دانشگاه ویسکانسین
کد خبر: 4129677
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵

برگزاری جشن آغاز رمضان در دانشگاه ویسکانسین

دانشجویان دانشگاه ویسکانسین در آمریکا این روزها در سراسر محوطه دانشگاه گرد هم می‌آیند تا آغاز ماه رمضان را جشن بگیرند.

به گزارش ایکنا به نقل از Badger Herald، علاوه بر این جشن، نصیبه مالک، از معاونان انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه ویسکانسین گفت که انجمن دانشجویان مسلمان و سایر سازمان‌های مسلمان دانشگاه در سراسر ماه رمضان در مکان‌های مختلف دانشگاه مراسم افطار را برای دانشجویان فراهم خواهند کرد.

کمک‌های افراد، مساجد و سایر گروه‌ها به انجمن دانشجویان مسلمان و سایر سازمان‌های مسلمان اجازه می‌دهد تا مواد غذایی مورد نیاز افطار را برای دانشجویان فراهم کنند.

البته مالک گفت که مراسم افطاری هر شب برگزار نمی‌شود اما تلاش بر این است که وعده‌های غذایی به افراد ارائه شود.

مالک توضیح داد: در طول ماه رمضان، مسئله مهمی که بسیاری از مردم مشتاقانه منتظر آن هستند این است که در آخر روز با خانواده خود بنشینند و با هم افطار کنند و بلافاصله بعد از آن نیز با هم بروند و نماز بخوانند. بنابراین وقتی دانشجویان از خانواده‌های خود دور هستند، ما سعی کردیم این فضا را در اینجا بسازیم.

هنگام شرکت در افطار، دانشجویان می‌توانند وعده‌های غذایی خود را به صورت بوفه یا بیرون‌بر داشته باشند. اینستاگرام انجمن دانشجویان مسلمان در پست‌های هفتگی خود یک در مورد مراسم افطار اطلاعاتی را ارائه می‌کند، بنابراین دانش‌آموزان در مورد زمان و مکان اشتراک‌گذاری وعده‌های غذایی و مکان‌هایی که می‌توانند برای افطار در آنجا حاضر باشند اطلاعات دریافت می‌کنند.

علاوه بر این، به گفته دانا طبازه، از اعضای کمیته برنامه ریزی مراسم ماه میراث شمال آفریقا و خاورمیانه، این کمیته تاکنون شش رویداد را در زمینه فرهنگ منطقه شمال آفریقا و خاورمیانه برگزار کرده‌اند که یکی از آنها روز گذشته برگزار شد.

انتهای پیام
captcha