اردوی اعتکاف علمی در بشاگرد برگزار شد
کد خبر: 4129800
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

اردوی اعتکاف علمی در بشاگرد برگزار شد

گروه جهادی شهید حججی نوروز امسال نیز همچون سالیان گذشته به برگزاری اردوی اعتکاف علمی نوروزی برای دانش‌آموزان بشاگردی اقدام کرده است.

برگزاری اردوی اعتکاف علمی نوروزی

به گزارش ایکنا، گروه جهادی شهید حججی از ابتدا اهتمام ویژه‌ای به امر آموزش داشته و تلاش در جهت تحقق عدالت آموزشی در منطقه کم‌برخوردار بشاگرد را یکی از نخستین وظایف خود دانسته است. به همین منظور این گروه تاکنون بیش از سه دوره اردوی اعتکاف علمی نوروزی برای دانش‌آموزان منطقه برگزار کرده است.

این اردوی علمی نوروزی امسال نیز مانند سال گذشته به همت گروه جهادی شهید حججی و با یاری آموزش‌‌ و پرورش و کمیته امداد شهرستان بشاگرد از تاریخ ۲۵ اسفندماه تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ برای ۱۴۵ دانش‌آموز دختر و پسر مستعد بشاگردی در روستای خمینی‌شهر شهرستان بشاگرد در حال برگزاری است.

در این اردو گروه آموزشی اعزامی از سوی گروه جهادی، متشکل از ۳۰ دبیر کارآزموده و دانشجوی نخبه کلاس‌های آموزشی شامل آموزش دروس، حل تست، حل تمرین و رفع اشکال و آمادگی برای کنکور برگزار می‌کنند.

علاوه بر کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی همچون جلسات تفسیر قرآن، مراسم دعای کمیل و تحلیل فیلم نیز برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha