سفره اطعام «امام زین‌العابدین(ع)» حزب‌الله برای نیازمندان سراسر لبنان + عکس و فیلم
کد خبر: 4129955
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

سفره اطعام «امام زین‌العابدین(ع)» حزب‌الله برای نیازمندان سراسر لبنان + عکس و فیلم

سفره امام زین‌العابدین علیه‌السلام در لبنان در این روزهای ماه مباک رمضان به امر خیر تهیه و توزیع غذا برای ایتام و نیازمندان مبادرت دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، علی عمار، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان روز شنبه از بزرگ‌ترین آشپزخانه‌ اطعام رمضانی در لبنان وابسته به سفره امام زین‌العابدین(ع) در مجمع سید الاوصیاء در برج البراجنه در ضاحیه جنوبی بیروت بازدید کرد.

او در جریان این بازدید تاکید کرد که با وجود شرایط اقتصادی بسیار دشوار لبنان سفره امام زین‌العابدین(ع) هر سال قوی‌تر از قبل تهیه اطعام نیازمندان را در دستور کار خود دارد.

عاطف منصور، شهردار برج البراجنه نیز تاکید کرد که تداوم کار سفره امام زین‌العابدین(ع) در شرایط اقتصادی امروز وخیم لبنان نشانه ایمان و اعتقاد قوی مسئولین و دست‌اندرکاران آن برای کمک به همه نیازمندان از هر طائفه‌ای به‌خصوص در این ماه مبارک در هر نقطه‌ای از لبنان است.

عباس الحرکه از مسئولین سفره امام زین‌العابدین(ع) نیز گفت در این سفره اطعام رمضانی که ده‌ها نفر از پیر و جوان در آن مشارکت دارند، روزانه بیش از یک هزار وعده غذایی به‌وسیله تیم‌های توزیع وابسته به همین نهاد به طور مستقیم به در خانه‌های نیازمندان ارسال می‌شود.

حزب‌الله لبنان این سفره اطعام را در راستای طرح همبستگی اجتماعی برای مقاومت در جنگ اقتصادی تحمیلی علیه آن توصیف کرده است.

در آشپزخانه سفره امام زین‌العابدین(ع) در برج البراجنه روزانه یک هزار وعده غذایی و در مجموع آشپزخانه‌های وابسته به این سفره روزانه قریب به 6 هزار وعده غذایی تهیه می‌شود.

انتهای پیام
captcha