جلسات قرآن در تمامی مأموریت‌ها و آب‌های بین‌المللی برگزار می‌شود + عکس
کد خبر: 4130000
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
امیر دریاردار ایرانی:

جلسات قرآن در تمامی مأموریت‌ها و آب‌های بین‌المللی برگزار می‌شود + عکس

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هرکجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده است، گفت: امروزه شاهد هستیم که جلسات قرآنی در همه مناطق نیروی دریایی و حتی مأموریت‌ها و آب‌های بین‎المللی برگزار می‌شود.

محفل قرآنی نیروی دریایی در سیرجانبه گزارش ایکنا، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم با حضور امیردریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شامگاه گذشته، پنجم فروردین‌ماه ویژه کارکنان پایور و خانواده‌ها و کارکنان وظيفه در مسجد الغدیر منازل سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در شهرستان سیرجان برگزار شد.

این محفل با تلاوت امین اسدی، قاری ممتاز شهرستان سیرجان و اجرای گروه تواشیح معراج این شهرستان‌همراه بود. سپس امیر دریادار ایرانی، فرمانده نداجا به سخنرانی پرداخت و گفت: آنچه امروزه اعتبار نظام اسلامی است، قرآن کریم است. قرآن به عنوان مشعل بزرگ و پایدار می‌تواند در دنیا و آخرت ما را به نتیجه مطلوب برساند.

وی ادامه داد: بنابراین هرچه با قرآن بیشتر انس داشته باشیم و از مضامین و آموزه‌های آن، بیشتر بهره‌مند شویم، می‌توانیم با تهدیدات دشمنان مقابله کنیم. چراکه هرگام نزدیکی به قرآن، بصیرت را افزایش می‎دهد و توان ما را در مقابله با هجمه‌های دشمنان افزایش می‌دهد و ما را به پیروزی می‌رساند.

امیر دریادار ایرانی افزود: هرکجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده است، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

امیر دریادار ایرانی، فرمانده نداجا

وی با اشاره به اینکه طی برنامه‌ریزی انجام شده در ماه مبارک رمضان امسال نیز شاهد هستیم که جلسات قرآنی در همه مناطق نیروی دریایی و حتی مأموریت‌ها و آب‌های بین‎المللی برگزار می‌شود و این موضوع تنها منحصر به ماه ضیافت الله نیست، تصریح کرد: حتی شناورها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ یعنی هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم بازنداشته وموجب پیشرفت ما شده است.

فرمانده نداجا بیان کرد: با تمسک به قرآن و پیروی از اهل‌بیت(ع) و با حرکت در خط ولایت، قادر خواهیم بود که در مقابله با تهدیدات دشمنان علیه کشور ایستادگی کنیم و روز به روز شاهد بالندگی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

امیر دریادار ایرانی افزود: ما پیرو راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و نهادینه شدن مکتب حاج قاسم و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی کل قوا، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده است، چنانکه این اقتدارنظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

حسن ختام این مراسم، تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی خانواده‌های مجموعه نیروی دریایی سیرجان بود.

انتهای پیام
captcha