15 فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح «رمضان؛ بهار قرآن»
کد خبر: 4130135
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

15 فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح «رمضان؛ بهار قرآن»

آخرین مهلت ثبت نام در طرح «رمضان؛ بهار قرآن» با محوریت تفسیر سوره توبه (برائت) ۱۵ فروردین‌ماه است.

به گزارش ایکنا، آخرین مهلت شرکت در طرح «رمضان؛ بهار قرآن» که با محوریت تفسیر سوره مبارکه توبه (برائت) از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود تا ۱۵ فروردین‌ماه اعلام شده است.

این طرح به صورت سراسری و استانی ویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از اول ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه و با هدف ارتقای معرفت دینی و دانش استادان و کارکنان، دانشگاه در حوزه فرهنگ و معارف حیات‌آفرین کلام الله مجید، به ویژه آشنایی بیشتر با تفسیر آیات و بهره‌مندی از زلال معارف و رهنمود‌ها و دستورات حیات‌بخش قرآن کریم، در ماه مبارک رمضان سال جاری در تمام واحد‌ها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور اجرا می‌شود.

اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه جهت ثبت‌نام در طرح رمضان؛ بهار قرآن باید به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اسلامی، بلوک توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی مراجعه و «استادان حق‌التدریس و دانشجویان» از طریق لینک https://azad.ec.iau.ir/nahad/ اقدام کنند.

مدرس این دوره حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی است و تمامی اعضای هیئت علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت، استادان حق‌التدریس، کارکنان تمام وقت رسمی و قراردادی دانشگاه و تمام دانشجویان مشغول به تحصیل می‌توانند در طرح رمضان؛ بهار قرآن شرکت کنند. این دوره به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

۱۵ فروردین‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در طرح «رمضان؛ بهار قرآن»

انتهای پیام
captcha