مسابقه هنری «می‌خوانمت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4130569
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷
در رشته‌های عکاسی و نویسندگی

مسابقه هنری «می‌خوانمت» برگزار می‌شود

مسئول پویش «می‌خوانمت» نمایشگاه قرآن گفت: سابقه پویشِ می‌خوانمت در دو رشته عکاسی و نویسندگی متن کوتاه در ۳٠ موضوع در حین برگزاری نمایشگاه آغاز می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند در این ۳٠ موضوع در دو محور مذکور تولید محتوا داشته باشند.

مسابقه «می‌خوانمت» در رشته‌های عکاسی و نویسندگی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن، حقیقت، مسئول پویش «می‌خوانمت» و مسابقه مربوط به آن در نمایشگاه قرآن گفت: مسابقه پویشِ می‌خوانمت در دو رشته عکاسی و نویسندگی متن کوتاه در ۳٠ موضوع در حین برگزاری نمایشگاه برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند در این ۳٠ موضوع در دو محور مذکور تولید محتوا داشته باشند و آنها را در صفحات و سایت شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک بگذازند.

آثار خود را با هشتگ #می‌خوانمت منتشر کنید

وی افزود: نفرات شرکت‌کننده باید در انتهای آثار خود هشتگ #می‌خوانمت را درج کنند تا توسط تیم رصد مورد بررسی قرار گیرد و بدین شکل در انتها آثار برگزیده انتخاب شده و به نفرات برتر جوایزی تعلق می‌گیرد.

حقیقت ادامه داد: این پویش یک مسابقه جنبی هم دارد که افراد با عکاسی از محیط نمایشگاه و به اشتراک گذاشتن آن با هشتگ مذکور می‌توانند در این قسمت جنبی شرکت کنند که به شکل جداگانه بوده و جایزه خاص خودش را دارد.

مسابقه‌‌‌‌‌ ویژه پویش«می‌خوانمت» در بادصبا

مسئول پویش «می‌خوانمت» نمایشگاه قرآن همچنین در مورد ویژه مسابقه بادصبا گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور انس و الفت بیشتر عموم مردم، با قرآن کریم و آموزه‌های کلام الهی، مسابقه‌‌‌‌‌ ویژه پویش سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اولین روز ماه مبارک تا عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقه که در نرم‌افزار کاربردی باد صبا برگزار می‌شود، روزانه یک سوال از مجموعه قطعات ۳۰ گانه پویش می‌خوانمت به همراه سه گزینه مطرح می‌شود و علاقه‌مندان به مدت ۲۴ ساعت و تا ساعت ۹ صبح روز بعد برای شرکت در مسابقه فرصت دارند.

هر روز دو نفر جایزه می‌گیرند

مسئول پویش «می‌خوانمت» نمایشگاه قرآن ادامه داد: هر روز پس از پایان مهلت هر مسابقه، از میان شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح داده‌اند به قید قرعه دو نفر انتخاب و معرفی می‌شوند که اشتراک مادام‌العمر رایگان نرم‌افزار حبل‌المتین به آنها تعلق خواهد گرفت.

حقیقت در انتها بیان کرد: در طول ماه مبارک رمضان ۳۰ مسابقه برگزار خواهد شد و در مجموع ۶۰ جایزه ارزشمند به برگزیدگان اهدا می‌شود. شرکت در مسابقه در روزهای متوالی برای هر فرد مجاز است و محدودیتی در این‌باره وجود ندارد.

سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۱۲ تا ۲۵ فروردین‌ با شعار «میخوانمت» در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۷ تا یک بامداد خواهد بود.

انتهای پیام
captcha