دومین نشست خبری نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
کد خبر: 4130028
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸

دومین نشست خبری نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

دومین نشست خبری سی‌اُمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه به منظور رونمایی از تیزرها و پوسترهای رسمی این رویداد، برگزار می‌شود.

دومین نشست خبری نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دومین نشست خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور مدیران بخش‌های مختلف این نمایشگاه برگزار می‌شود. 

اولین نشست خبری این رویداد روز 22 اسفندماه 1401 برگزار شد و طی آن آخرین اقدامات صورت گرفته برای برگزاری نمایشگاه سی‌اُم تشریح شد. 

در این نشست تیزرها و پوسترهای رسمی نمایشگاه قرآن کریم با حضور علیرضا معارف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف نمایشگاه رونمایی می‌شود. این نشست روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برپا خواهد شد.

همچنین در خبر دیگری از نمایشگاه قرآن، نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سال جدید در روز پنج‌شنبه سوم فروردین‌ ماه با حضور محمدمهدی عزیززاده، مسئول دبیرخانه دائمی نمایشگاه بین‌المللی قرآن و محمدحسین محمدزاده، معاون رسانه و ارتباطات نمایشگاه و جمعی از اعضای بخش‌های مختلف برگزار شد.

در این‌ نشست موضوعات پیرامون چگونگی پخش ویژه برنامه‌های نمایشگاه قرآن در صدا و سیما و تلوبیون مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این نشست موضوع برنامه‌سازی و تولید محتوای متناسب با نمایشگاه برای شبکه‌های صدا و سیما و نرم‌افزارهای فضای مجازی نیز بررسی شد. نحوه استقرار و جانمایی استودیو رسانه برای تمرکز بهتر برنامه‌سازان نیز یکی دیگر از مباحث این ‌نشست بود.

در بخشی از این نشست در مورد میهمانان داخلی و خارجی که قرار است در افتتاحیه این دوره از نمایشگاه حضور پیدا کنند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت. علاوه برآن در مورد چگونگی برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم با حضور رییس جمهور نیز تبادل نظر شد. در ادامه در مورد نحوه برگزاری مراسم اختتامیه و زمانبندی آن نیز نکاتی گفته شد.

یادآور می‌شود مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روز 12 فروردین‌ماه برگزار می‌شود و تا روز 26 این ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha