یوم‌الله 12 فرودین روز مردم سالاری دینی است
کد خبر: 4130724
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

یوم‌الله 12 فرودین روز مردم سالاری دینی است

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء البرز گفت: یوم‌الله ۱۲ فروردین را به واقع می‌توان سالروز تبلور مردم‌سالاری دینی دانست، چراکه مردمی بصیر توانستند حکومتی دینی را در ایران مستقر کنند.

12 فرودین

به گزارش ایکنا از البرز، حسین امیدیان، دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء البرز ظهر جمعه، 11 فروردین در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرج اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد تغییرات شگرفی در سطح جهانی شد و بسیاری از مکاتب را به چالش کشید.

وی بیان کرد: دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ بود که ملت غیور ایران پای صندوق‌های رأی آمدند و با اکثریت آرا جمهوری اسلامی را برگزیدند.

دبیر قرارگاه خاتم الوصیاء البرز تصریح کرد: یوم الله ۱۲ فروردین را به واقع می‌توان سالروز تبلور مردم سالاری دینی دانست، چراکه مردمی بصیر توانستند حکومتی دینی را در ایران مستقر کنند.
وی خاطرنشان کرد: جهانیان در این روز مبارک دلگرمی و امیدواری دوچندانی به اندیشه‌ای نوین و تأثیرگذار برای ساختن جامعه‌ای نو و اسلامی پیدا کردند.

امیدیان با بیان اینکه استقرار جمهوری اسلامی در ایران موجب قطع شدن استکبارجهانی در منطقه شد، گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل دشمنی استکبار با ایران نیز همین موضوع است.

این مسئول اظهار کرد: این نظام الهی تأثیری شگرف را بر مردم جهان داشت و منجر به افزایش تأثیر آنها بر حاکمیت در جهان گذاشت.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج بیان کرد: امروز دشمنان این مرز و بوم تمام ظرفیت‌ها امکانات خود را به کار بسته‌اند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و از هیچ تلاشی در این راه فروگذار نیستند.

وی تصریح کرد: دشمنان با فتنه‌انگیزی‌های مختلف درصدد ضربه زدن به ایران هستند اما ملت بصیر ایران اسلامی اجازه تحقق این توطئه‌ها را نخواهند داد.

امیدیان خاطرنشان کرد: دشمنان امروز به کشور ما یک جنگ ترکیبی را تحمیل کرده‌اند و سعی در القای ناکارآمد نشان دادن دولت و نظام دارند.

وی گفت: دشمنان با جنگ ترکیبی قصد دارند تا باورهای مردم و محاسبات مسؤولان را تغییر دهند و آنها را دچار اشتباه کنند.

این مسئول متذکر شد: امروز یکی از مهمترین وظایف ما جهان تبیین است، چراکه دشمنان تمام ظرفیت‌های خود را به کار بسته است تا مردم را در برابر نظام قرار دهند.

انتهای پیام
captcha